Skip to main content

Hallo,

Ik heb zojuist mijn kpn box 14 ontvangen. Is het mogelijk mijn lan ip adres te wijzigen? Momenteel staat hij als 192.168.2.0,  graag wil ik hem naar 192.168.1.0 wijzigen. Ik zag dat bij box 12 dit wellicht mogelijk was bij een update, maar box 14 kan ik het niet vinden.

Bedankt

Als je de optie "Thuisnetwerk” aan klikt moet het wel lukken.
De tab DHCP geeft dan de instellingen van je netwerk aan.
IP-adres en start- en eindadres van je IP-pool wijzigen en op "Toepassen” klikken.

Helaas die optie niet

Ik heb een ander menu, bij mij lijkt het wel te lukken.

Hmm, heeft u box 12 of 14? En welke firmware versie?

V14.C.24.07.02

Helaas die optie niet

Dit ziet eruit als de Experiabox v10a… Ik weet vrijwel zeker dat dit geen KPN Box 14 is. 

In mijn haast heb ik het modem er gewoon ingedaan zonder te checken. Het is een experia v10... Ik wordt zo in en in triest van kpn, tot 2 maal toe niet leveren, eenmaal zeggen dat ze zullen leveren en dan maar negeren. Dan maar een oud modem sturen dat geen 4gbs verbinding aankan omdat de klant waarschijnlijk toch niet beter weet.... Toch bedankt voor je hulp.

Als je een 4 gbit abonnement hebt, dan moet je gewoon een KPN Box 14 hebben hoor.

Als je geen 4 gbit abonnement hebt, dan krijg je geen KPN Box 14. Er toch naar vragen is zinloos.

Ziet er niet uit als een box 14 toch? …

We zaten al bijna een week zonder internet door alle vertragingen dus heb hem gewoon snel aangesloten zonder erbij na te denken

Het staat er gewoon op. Experiabox v10a. 

De KPN Box 14 is zwart.

Maar voor de duidelijkheid: heb je een 4 gbit abonnement? 

Beantwoord dit je vraag?

Dan zul je nooit die snelheid halen en moet je toch een andere modem krijgen!
Maar dat abonnement is zo te zien gisteren ingegaan dus wellicht dat ze je die nog toesturen.

Hoi @Jeroeneg, welkom op onze community! Als je met een 4Gb/s abonnement nog geen box14 hebt ontvangen kun je het beste toch even contact opnemen met mijn collega's. Deze hoort er namelijk gewoon bij! 

Je kunt hiervoor een belafspraak maken

Reageer