Skip to main content
Beantwoord

Is mijn update van mijn V10 wel goed gegaan?

• May 23, 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemiddag is het waar dat de updates van de Experia box v10 niet is goed gegaan. Heeft wel een berichtje gehad dat dat zal gebeuren afgelopen nacht van 22 op 23 mei

Als is nog steeds het zelfde .ik hoor het wel groetjes cornelis48. 😉👍

Beste antwoord door Erwin van KPN

Het ziet er allemaal goed uit, ​@cornelis48 . Je hebt een update gehad.  Dit is nog niet de definitieve maar dat heeft verder geen negatief effect op jouw diensten.

Mocht je wel merken dat het internet instabiel is geworden laat het mij dan hier even weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Goedemiddag is het waar dat de updates van de Experia box v10 niet is goed gegaan. Heeft wel een berichtje gehad dat dat zal gebeuren afgelopen nacht van 22 op 23 mei

Als is nog steeds het zelfde .ik hoor het wel groetjes cornelis48. 😉👍

Hoi Cornelis, als alles werkt kan dat twee dingen betekenen: De update is goed gegaan of de update is niet uitgevoerd. 

Als jij het goed vind, kijk ik even in je account en controleer ik welke firmware je nu op je v10 hebt staan

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 23, 2025

Jazeker dat is goed Erwin prima ik hoor het wel van je. Ikzelf ben hier zo slecht in. 😉

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Het ziet er allemaal goed uit, ​@cornelis48 . Je hebt een update gehad.  Dit is nog niet de definitieve maar dat heeft verder geen negatief effect op jouw diensten.

Mocht je wel merken dat het internet instabiel is geworden laat het mij dan hier even weten.