Skip to main content

Hoi KPN,

Omdat ik beter internet wilde op de 2e verdieping heb ik mijn modem moeten verhuizen van de woonkamer, naar de meterkast. Dit zodat ik de superwifi in mijn woonkamer bekabeld kon laten staan en een kabel naar boven kon trekken(leidingen zitten allemaal in de meterkast). Daar wil ik hem graag bevestigen zodat hij niet stof staat te happen op een betonnen vloer in de berging.

Is het mogelijk een wandbeugel hiervoor te bestellen? Ik heb even gekeken op de site maar zie die optie nergens.

Hoor graag!

Groeten

Hallo @Interwebz 

Heeft de Experia Box V10 geen voet waar die nu op staat? De voet heeft een dubbelfunctie. Als je deze eraf klikt kan die ook aan de zijkant bevestigd worden en dan is het de ophangbeugel.

 


Hi @RBxx,

Thanks! Nee ik heb deze niet (meer) ben ik bang. De modem lag plat in de TV kast en heb even gezocht maar die beugel kan ik niet vinden. Denk met verhuizen kwijt geraakt :(


​​​Thanks! Nee ik heb deze niet (meer) ben ik bang. De modem lag plat in de TV kast en heb even gezocht maar die beugel kan ik niet vinden. Denk met verhuizen kwijt geraakt :(

OK, kan gebeuren. Bel morgen met klantenservice via 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18:00 uur. Dan sturen ze wel een nieuwe beugel toe, verwacht ik.


En anders even uw forumprofiel invullen. Is minder snel maar binnen enkele dagen zal een moderator u een nieuwe beugel sturen.