Skip to main content

Goedendag,

 

ik heb een vraag. Onlangs heb ik ontdekt dat iemand tijdens mijn afwezigheid toegang heeft gekregen tot mijn huis. Deze persoon beweert slechts één keer langs te zijn gekomen om op mijn flatscreen en PlayStation 4 te spelen. Ik ben echter sceptisch en wil graag weten of mijn oude modem gegevens heeft vastgelegd over wie er op welk tijdstip en op welke dag toegang heeft gekregen. Weet iemand of een KPN-modem dit soort informatie registreert en zo ja, hoe kan ik hier toegang toe krijgen? Mijn thuisnetwerk is niet langer actief, maar de modem is nog steeds beschikbaar.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp

Hallo @Percipio 

 

Nee, dat kan je niet meer achterhalen, zodra het modem uitgezet of herstart wordt is de log leeg, het wordt ook niet ergens opgeslagen.


Thanks 


Zou KPN well kunnen zien of er internet activiteiten zijn geweest in een bepaalde periode ??


Nee, ze mogen die gegevens niet bewaren.

 

Kan je in de Playstation misschien zien wanneer die gebruikt is?


Hoi @Percipio, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of iemand vaker binnen is geweest! Wij kunnen daarvoor niets inzien, dat soort gegevens mogen we inderdaad niet bewaren. 

Kan je in de Playstation misschien zien wanneer die gebruikt is?

Volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb het zelf niet kunnen vinden op mijn PlayStation in ieder geval.


Kunnen jullie wel zien of er internet activiteiten op het ( mijn ) adress is geweest in een periode ?

Hoi @Percipio, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of iemand vaker binnen is geweest! Wij kunnen daarvoor niets inzien, dat soort gegevens mogen we inderdaad niet bewaren. 

Kan je in de Playstation misschien zien wanneer die gebruikt is?

Volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb het zelf niet kunnen vinden op mijn PlayStation in ieder geval.

 


Nee, we hebben niet de mogelijkheid om een periode te specificeren. Dit is niet iets waar wij je bij kunnen helpen.