Skip to main content

Ik loop al geruime tijd tegen wifi issues aan in huis. Nu lees ik overal dat de nieuwe Experiabox sneller, groener etc. is. Kan ik mijn huidige experiabox laten vervangen door een nieuwe versie?

Welk type heb je nu?


Ik loop al geruime tijd tegen wifi issues aan in huis. Nu lees ik overal dat de nieuwe Experiabox sneller, groener etc. is. Kan ik mijn huidige experiabox laten vervangen door een nieuwe versie?

Waar leest u dit allemaal?? Op de KPN site(s)?

Er zijn namelijk ook best veel mensen, onder andere op dit forum, die helemaal niet zo tevreden zijn met de nieuwste box 12.

Dit zeg ik niet omdat ik anti KPN/box 12 ben, maar meer om te zeggen: kijk eens rond op dit forum, informeer uzelf en maak dan een beslissing. 

En inderdaad, wat @Joep1965 vraagt, welk modem heeft u nu? 


Zuiniger is het nieuwe modem zeker niet.

Sinds ik weet dat de V9 EOL word en de V8 en ouder dat al zijn raad ik toch mensen vaak aan om die modellen om te ruilen,Simpelweg omdat het onveilig(er) word en telefonie en tv er op een moment mee op gaan houden.

Als KPN nog updates zou uitbrengen voor de V9 en V8 zou ik afraden om het om te ruilen maar omdat KPN er mee gestopt(of gaat zijn) is raad ik het alsnog aan om die apparaten om te ruilen.

Verder hoop ik dat de V10 nog een behoorlijke tijd ondersteund blijft,Want die werkt momenteel bij heel veel mensen ontzettend goed.


V9 heb ik nu.


Wat voor problemen ervaar je?

Als het om wifi problemen gaat kan je de wifimanager proberen,Die geeft dan een passend advies.


Hallo @Kees1988, welkom. 

In het kader van groen ruilen we alleen Experiaboxen om als deze echt defect zijn en aan vervanging toe zijn. Wat kwam er voor advies uit de Wifi manager? 

Wat voor problemen ervaar je?

Als het om wifi problemen gaat kan je de wifimanager proberen,Die geeft dan een passend advies.

 


Dank voor de reacties. Wi-Fi manager geeft aan dat het huidige modem verouderd is en dat ik deze dus om kan ruilen voor de 12.


Dank voor de reacties. Wi-Fi manager geeft aan dat het huidige modem verouderd is en dat ik deze dus om kan ruilen voor de 12.

Nou ja, als je dat wil: doen dan.


Dan ben ik toch benieuwd naar uw bevindingen van de box 12.

Hoop voor u dat deze voldoet aan uw verwachtingen. 


Hallo @Kees1988, welkom. 

In het kader van groen ruilen we alleen Experiaboxen om als deze echt defect zijn en aan vervanging toe zijn. Wat kwam er voor advies uit de Wifi manager? 

Wat voor problemen ervaar je?

Als het om wifi problemen gaat kan je de wifimanager proberen,Die geeft dan een passend advies.

 

Fijn om te horen dat er een goede oplossing up de Wifi Manager is gekomen! 

 

Dank voor de reacties. Wi-Fi manager geeft aan dat het huidige modem verouderd is en dat ik deze dus om kan ruilen voor de 12.

Â