Skip to main content

Ik heb nog een oude Speedtouch liggen, kan ik die omruilen voor een Experia Wifi?

Hallo @Burgervader ,

Dat gaat KPN niet doen. Die oude Speedtouch had je mogelijk vroeger ook in bruikleen van KPN. Later is die vervangen door een moderner modem. Je krijgt daar nu geen Experia Wifi voor terug. 

 

Je kunt eventueeel de oude Speedtouch nog wel inleveren bij KPN. 

Gebruik daarvoor een eigen doosje en lever dat in bij een Post-NL-punt.  

 

Volgens deze pagina is dit het gratis retouradres 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 


Ik heb nog een oude Speedtouch liggen, kan ik die omruilen voor een Experia Wifi?

Hallo @Burgervader gebruik je dit modem nog of heb je een moderner modem in bruikleen en die andere nog op zolder liggen?

Als je de Speedtouch nog gebruikt, heb je zonder meer recht op een andere moderner modem, anders sluit ik me aan bij de reactie van @Noordzee 


HaHa @JanD ,

Die Speedtouch is echt heel oud. Die gebruik ik al meer dan tien jaar niet meer. Geloof ook nooit dat die nu nog steeds goed zal werken.

Volgens dit topic van drie jaar geleden was het toen al een museumstuk.

  

Ik heb dat ding ook nog ergens op zolder liggen. Lang geleden vroeg KPN niet om dat soort dingen retour te sturen. Dus dan belanden dat soort modems op zolder…. 

  


Ding is nog in gebruik, echter als extra wifi punt. Maar de snelheid is dramatisch. 


Ding is nog in gebruik, echter als extra wifi punt. Maar de snelheid is dramatisch. 

Klopt, die heeft waarschijnlijk alleen B/G.

Welk type experiabox heb je?Je zou een superwifi kunnen kopen voor relatief weinig, je hebt dan wel het WiFi 5 model maar dat is al veeeel sneller dan je thomson.https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pos=284


Kijk eens wat de Wifi-manager oplevert : https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


Zou ik kunnen doen, maar dat gaat me weer 35euries kosten, en aangezien de router van kpn is leek het me wel een goede deal om het om te ruilen voor zo'n super wifi ding. 

Dat is een win-win situatie, kpn heeft de oude router terug en ik een snellere wifi.😉


KPN had sowieso dat modem retour moeten hebben, en echt blij zal kpn er niet mee zijn.Het kost hun alleen maar porto en recycling kosten.

Dus je zal hem zal echt zelf moeten betalen ben ik bang😁