Skip to main content

Hallo ik heb 1 tv ontvanger opgezegd en krijg nu ook een kpn box 12 opgestuurd. Ik lees overal dat de WiFi met deze box een stuk slechter is. Volgens mij hebben we nu een v9 zo'n witte. Wij gebruiken meedere stekkers voor de wifi/internet op de kamers boven en we hebben ook een soort wifi versterkers (van KPN) in gebruik (dat zijn van die zwarte kastjes). Ik twijfel enorm of ik die KPN box 12 nou wel wil.. hier gaat alles redelijk goed, al hebben we de laatste tijd wel wat problemen met de wifi maarja ik zit ook niet echt te wachten op veranderingen. Ik heb ook helemaal niet om een nieuw modem gevraagd. Ik moet dat ding weer zelf aan gaan sluiten e.d.. en ik lees zoveel negatieve berichten. Werken al mijn andere producten voor de wifi dan nog wel??? Ik wil gewoon alleen 1 tv ontvanger minder gebruiken  en betalen.. wie kan hier iets zinnigs over zeggen? En kan ik hem weigeren en dus gewoon terug sturen met de  tv ontvanger? Of werkt dat niet zo?

Vroeg of laat zal u toch aan een ander modem moeten dus dan nu maar doen. Mocht u tegen problemen aan lopen dan helpen we u hier graag. Overigens lees ik iets over meerdere stekkers. Wat voor stekkers zijn dat?


U heeft al versterkers lees ik. Dan zorgen deze voor WiFi en staat WiFi op de Experiabox uit. Deze Experiabox omruilen voor een ander model zou dan dus nooit nadelig voor WiFi kunnen zijn 😉


 


 


Deze apparaten heb ik, de wifi versterkers zijn overigens draadloos. En de stekkers zijn ook draadloos, zij zijn om de tv ontvangers draadloos aan te sluiten.


Euhm... die zwarte WiFi versterkers zijn zeker niet draadloos. Die moeten bekabeld op de Experiabox aangesloten zijn.


Nee wij hebben die niet bedraad aangesloten hoor, hoeft niet perse. Ze werken prima, je moet ze wel koppelen met speciale knop op modem. Hoe het precies werkt weet ik niet, doet onze zoon.

 


Nee wij hebben die niet bedraad aangesloten hoor, hoeft niet perse. Ze werken prima, je moet ze wel koppelen met speciale knop op modem. Hoe het precies werkt weet ik niet, doet onze zoon.

Nee, ze werken zeker nier draadloos. Ze kunnen echt niet draadloos gekoppeld worden. Onmogelijk. Dergelijke functionaliteit hebben ze niet.


Nou geen  idee, de kastjes staan op 2 kamers (1e verdieping en zolder) en zitten alleen in het stopcontact en hebben en hebben een kabel naar de tv ontvanger. En dat is het. 1 van de tv ontvangers is wel bedraad de 2e  op zolder echter niet.


Hi @opnames staan op 12-12-18! Ik begreep uit een eerder bericht dat je zoon heeft geholpen alles aan te sluiten. Wellicht dat hij ook mee kan helpen uit te leggen hoe het precies is aangelegd?