Skip to main content

Kan ik V10 omruilen voor Box 12 omdat pptp protocol niet meer werkt na update?

• November 15, 2024
  • 4 reacties
  • 201 keer bekeken

Afgelopen nacht hier ook een modem update gehad op een V10 box. Alle poort mappings weg en VPN over met het pptp protocol is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen.

Ik heb dit echt nodig! Heeft er nog iemand een idee? Begreep dat het met een V12 wel werkt. Zou ik het modem kunnen omruilen?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 15, 2024

Afgelopen nacht hier ook een modem update gehad op een V10 box. Alle poort mappings weg en VPN over met het pptp protocol is met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen.

Ik heb dit echt nodig! Heeft er nog iemand een idee? Begreep dat het met een V12 wel werkt. Zou ik het modem kunnen omruilen?

Ja v12 werkt het wel op.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Nicosia, heb je inmiddels een nieuw modem kunnen bemachtigen en werkt alles weer naar wens? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 20, 2024

Hoi ​@Nicosia, heb je inmiddels een nieuw modem kunnen bemachtigen en werkt alles weer naar wens? 

Goedenavond Remco. Ja hoor, het is netjes geregeld. Super bedankt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top! Fijn dat het gelukt is ​@Nicosia :-) . Op deze pagina kan je meer informatie vinden over de diverse modems van KPN en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!