Skip to main content

Hallo,

 

Graag wil ik mijn wifi naar 2.4 instellen zodat ik mijn zonnepanelen erop kan connecten. Alleen als ik het modem wil instellen met het admin pasword. Zegt hij dat deze niet klopt. Handmatig of de tekst ingescand. Ik kom er niet in. Wat te doen?

Welk modem/router hebben we het over @Danny Katerbarg ?


Hallo, box 12 van kpn


Hi @Danny Katerbarg, welkom op het forum. 

Even voor de duidelijkheid, je komt dus wel in de modem eerst en pas bij het aanpassen van de netwerkinstellingen krijg je een foutmelding? Of lukt het helemaal niet om in de modem in te loggen? 

Mocht je helemaal niet in kunnen loggen, dan kun je de Box 12 resetten en daarna het wachtwoord op de achterkant van de BOX 12 gebruiken. 


Hallo,

 

Ik kom helemaal niet in de instellingen. Hij vult admin automatisch in. Dan voer je het wachtwoord in die op de achterkant staat in. En hij zegt direct wachtwoord klopt niet. Heb hem al meerdere keren gereset. Ik gebruik echt het wachtwoord voor de admin. Wat te doen


Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Daarna kan ik, met jouw toestemming, de modem vanaf hier resetten om te kijken of het daarna wél lukt. 

Ik neem aan dat je rekening hebt gehouden met de hoofdletters en kleine letters in het wachtwoord? En ook dat je het juiste wachtwoord pakt, niet dat van de WiFI. Zie hieronder.