Skip to main content

Op mijn laptop is na een update mijn wifi pictogram verdwenen en kan ook mijn wifi niet terug vinden in de lijst

zit nu met een vaste kabel op mijn laptop heel irritant.

ik heb werkelijk alles geprobeerd, en zelfs anderhalf uur met een dame aan de telefoon gehangen, die het meeste aan haar collega's moest vragen? uiteindelijk konden ze niets voor mij doen.

Modem is gereset meermaals heb ook de andere optie geprobeerd die iemand heeft voorgesteld maar ook dat werkte niet hij blijft aangeven dat ik niet kan inloggen.

 

Het vermoeden bestaat dat na een update van de KPN alles op 5G is gezet en de meeste laptops kunnen niet meer dan 2.4 hebben maar omdat ik niet in mijn Modem kom kan ik ook niets aanpassen

 

hoop dat iemand nog iets weet om dit op te lossen

Misschien heeft de KPN een luminieus idee, ben tenslotte niet de enige hier waarbij het niet naar behoren werkt 

groetjes van hopeloos 

Dag @WILMA 1910 welk type modem heb je?


Windows laptop? Oud? Redelijk nieuw?

👉Kom je ook niet meer via de instellingen ( windows logo daarna tandwiel ) in/bij de wifi instellingen?

Alle modems zender sowieso ook op 2.4 Ghz uit. En zelfs als dat verdwijnt verdwijnt niet het wifi logo danwel wereldbolletje op dezelfde plek.


Hallo Joep

Heb de allernieuwste kpn box 12


Hier staat nog een goede tip van een KPN moderator mbt inloggen op box 12.

N.B.

Ook met deze link schijnt het wel goed te gaan

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/ 


Dank je wel Peter,

 

Had die link al geprobeerd 


Ook een andere browser, @WILMA 1910 ?

Google Chrome schijnt ook onmogelijk te zijn met inloggen op de 12. Zowel de laptop als de mobiele versie.Â