Skip to main content

Hi, bij mij is het een gokspel! In verschillende browsers. Ik kom er gewoon niet in. Ww klopt 100%. In het begin kon ik via mijn mobiel gewoon inloggen en had ik een apart netwerk 2,4ghz gemaakt voor de smartlampen maar dat netwerk is plots verdwenen! Inloggen lukte al een tijdje niet maar als alles werkt is het niet zo dringend maar nu... grrr! Help iemand???

Dat is een langer bekend probleem, het waarom is mij ook onduidelijk. Probeer het eens via https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login op Chrome.


Dankjewel! Ik heb deze oplossing ook via de chat met Kpn gekregen en idd lukt het dan wel! Ik krijg ook een nieuw modem.. zal kijken of het dan op de normale manier wel lukt! 

Dank voor je reactie! 


Goedemiddag @WilmaBoon en welkom hier op ons forum :)

Bekend probleem en vooral heel irritant natuurlijk. Ging het hier om de Box 12?


Dankjewel!

En Ja, idd.. het gaat om de box 12.. zou vandaag een nieuw modem krijgen maar nog niets gezien! Mijn snelheid is te laag, internet valt zo nu en dan weg, netwerken die verdwijnen, niet kunnen inloggen.. kan alleen maar beter worden! 😁


Dankjewel!

En Ja, idd.. het gaat om de box 12.. zou vandaag een nieuw modem krijgen maar nog niets gezien! Mijn snelheid is te laag, internet valt zo nu en dan weg, netwerken die verdwijnen, niet kunnen inloggen.. kan alleen maar beter worden! 😁

Wacht het even af, mocht je bijvoorbeeld woensdag nog steeds niks hebben ontvangen of gehoord dan kan ik er dieper voor je induiken @WilmaBoon. Maar ik ga er vanuit dat het alsnog goed gaat komen en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!