Ik heb sinds 3 dagen een box 12b, maar het groene wifi lampje blijft knipperen. Ik heb wel goede wifi met mijn eigen wifi naam (kennelijk met de installatie automatisch overgenomen?) Maar Ik kan niet op de router inloggen en heb hem al 4 x geheel gereset naar fabrieksinstellingen. Bij de reset gaan de lampjes na 10 seconden nog niet uit. Maar wanneer ik het wachten daarop opgeef en hem weer terugzet gaan na 10-20 sec de lampjes ineens wel uit en wordt het modem gereset. Korte tijd daarna lukt het via mijn bedrade pc in te loggen en wordt gevraagd een nieuw wachtwoord in de voeren voor de admin. daarna kan ik dingen te wijzigen zoals SSid, wachtwoord (bleek nog op de fabrieksinstellingen te staan, maar de wifi werkte wel op mijn eigen wifi naam.). Wanneer ik dan weer uitlog en een uurtje later weer op de router wil inloggen lukt dat niet meer. Moet ik nu weer een complete seset uitvoeren? Volgens mij werken mijn super wifi punten niet meer, maar ik kan dat niet zien. Ook de app werkt niet. Ik kreeg de melding dat de wifi op mijn apparaat niet aan stond. Notabene deed ik het op mijn ipad die alleen maar wifi heeft. Na de 4e reset waarna ik de SSID en wachtwoord van mijn netwerk heb gewijzigd deed de app het wel. Ik heb het idee dat de box 12b (pas 2 dagen geleden geïnstalleerd als vervanging van de V10) is blijven hangen op een software update oid. Heeft iemand een oplossing? Ik ben vrijdag al een kleine 3 uur met verschillende medewerkers van de helpdesk in conclaaf geweest, maar ook zij kunnen mij niet helpen. Gisteren (zaterdag) weer geprobeerd contact te maken, maar dat heb ik na 45 minuten opgegeven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.