Skip to main content

Vandaag van 9 tot 13:00 met mensen van de KPN aan de lijn gehangen n.a.v. dat de box12 niet is geleverd na omzetting pakket.

De eerste zei dat hij het in orde zou maken en een bericht naar logistiek zou sturen. Is niet gebeurd zeiden de 2 die daarna kwamen.

De tweede ging een ticket maken omdat het een storing zou zijn (?!)

De derde die begreep het en dacht goed mee, maar kon me vertellen dat de dichtstbijzijnde afhaalpunt 30 km verderop is, terwijl er hier om de hoek een postnl punt (Bazus, Markt 15 5991 AT Baarlo) is en ik er nog vorige week ben geweest om wat anders op te halen!

Hoe kan dit? Waarom liegt die eerste vanochtend dat hij e.e.a. had geregeld. Zeer slecht dit!

Totaal ruim 2.5 uur aan de telefoon gehangen, met als resultaat dat ik maandag word gebeld. Wat als ik niet in staat ben om op te nemen? Moet tenslotte ook werken!

Hallo @John1968 heb je nu geen werkend modem dan?

 


Hallo @John1968 ,

Bij sommige KPN-winkels hebben ze die apparatuur op voorraad. Waarschijnlijk is dat 30 km van jou vandaan en probeerde die KPN-medewerker jou daarheen te sturen. 
 

Persoonlijk had ik zijn advies opgevolgd, want dan had je nu een Box 12 in huis gehad. Nu gaat het allemaal weer langer duren. 


Hallo @John1968, waarom de eerste medewerker dan niets in gang heeft gezet, is erg spijtig. Er zal intern naar aanleiding van jouw forumpost feedback worden verstrekt. 
Als ik nu naar je gegevens kijk, dan zie ik dat er een nieuw modem voor je klaar ligt op een afhaalpunt. Dit zal dan eindelijk maar toch de Box 12 zijn.Â