Na het regelmatig resetten van mijn box en ontvanger word ik gek van het knipperen van het blauwe lichtje. dan brand hij weer groen en dan weer blauw. Is er iemand met een oplossing?
Knipperend blauw/groen lichtje is heel irritant.
Beste antwoord door BruisTablet
Ter Uwer informatie het is de V10a en dan gaat het om het lampje aan de voorzijde, alles lijkt normaal te werken, maar omdat de modem naast mijn televisie staat van groen naar blauw en weer naar groen springt is dit irritant, want dat deed hij voor enkele weken nooit.
v10a werkt als er nieuwe software op draait (498 versie) samen met de superwifis. Het blauwe knipperen geeft naast upgrade van software ook aan of er vanuit een pc, laptop, telefoon een verbinding is voor het inloggen op de v10a.
Misschien heeft u een keer verbinding gehad via een browser met de v10a. Als in die browser dan bv nog een tabblad openstaat dan zal er om de zoveel tijd even wat communicatie zijn met de v10a en die zal dan direct blauw gaan knipperen ter indicatie.
Daarnaast kunnen er ook communicatie berichten van een superwifi punt afkomen waardoor er enige tijd blauw geknipper is ter indicatie hiervan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.