Skip to main content

Ik heb momenteel als software op de kpn 12 box 

SGEJ1000060E. Is dit de laatste versie of komt er nog een update....?

Hallo @koekei ,

Nee, jij heb niet de laatste versie. En ja, ze (KPN) updaten momenteel de KPN Box 12 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V12.C.24.05.08. Lees alle bijzonderheden over die update in de link hieronder.
 

bron: 

 


Is dat hetzelfde als de versie SGEJ1000060E die ik er heb staan. De software versie V12.c.24.05.08 zie ik nergens hoor,,.....!!


Is dat hetzelfde als de versie SGEJ1000060E die ik er heb staan. De software versie V12.c.24.05.08 zie ik nergens hoor,,.....!!

Nee, dat is niet dezelfde als de 60E @koekei , de updates worden batchgewijs uitgerold, je komt vanzelf een keer aan de beurt dit jaar.

 


Dat is een andere versie inderdaad @koekei. De nieuwe versie wordt zoals N.N. al noemt in batches uitgerold. Wanneer je aan de beurt komt is ook afhankelijk van andere apparatuur. We hebben eerst alleen aansluitingen met alleen een Box 12 gedaan, nu zijn we bezig met Box 12’en die samen met SuperWifi2 aangesloten zijn. Als je die hebt kan je binnenkort aan de beurt zijn dus. Als je andere Wifi apparatuur van ons hebt kan het nog iets langer duren.

Er komt zeker een update aan dus, de vraag is alleen wanneer.


Reageer