Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb sinds kort een kpn box 12 hiermee kan ik geen verbinding krijgen met mn smart verlichting en mn antie inbraak beveiliging, ivm 5 ipv 2,4 GHz

 

Het is me 1x gelukt om in te loggen op mn nieuwe box en zoals het hier op het forum aangebleven staat dingen te veranderen. Na aanpassingen nog steeds alleen 5ghz en nu kom ik ook niet meer in mn box! Niet met het oude ww en ook niet met mn eigen nieuwe we!!  De box al meerder keren voor langere tijd helemaal uit en van de stroom af gehad, al gereset en ook al 15 minuten gerest...... Niks werkt meer!!!

@Vivi

Wellicht heb je hier iets aan

 

 


@Jimmy 

Bedankt voor de link maar heb het allemaal al geprobeerd....kom er niet meer in 😭

 


Hoi Vivi! Welkom op het forum. dat is natuurlijk niet praktisch. Ben je inmiddels er weer in geslaagd om in te loggen? Zou je anders ook jouw profiel kunnen aanvullen? 


Hai Remco.  Kan er nog steeds niet in en heb het eigenlijk een soort van aan het opgeven..... Het lukt gewoon niet en als ik kpn zelf bel krijg ik steeds weer dezelfde reacties..... Hoe ik moet inloggen naar het schijnt niemand daar iets te geven dat het gewoon niet lukt .... Heb zoooooo'n spijt van deze box.... Nog slechte internet in huis dan ik al had en mn hele huis is ontregeld maar kan geen oude box terug krijgen helaas...... Misschien ga ik wel overstappen met alles .…

Groetjes. Vivi


Hoi @Vivi ,

Probeer dit eens:

Reset het modem.

Ga, als het modem na de reset weer online is naar https://192.168.2.254/2.0/gui/ en klik de beveiligingsmelding door.

Log nu in met het '’Admin password'’ achterop de Box 12.

Volg nu de stappen van het topic wat door @jimny genoemd is.

Het kan helaas wel zo zijn dat de webinterface traag reageert, maar wacht dan gewoon even. Herladen etc heeft geen zin.


Als het met de tips van Martijn niet lukt, zou je dan jouw postcode en huisnummer in jouw profiel kunnen zetten? Dan kijk ik even mee.


Goedemiddag, bedankt voor alle hulp!! Het heeft even geduurd en een hoop frustratie gekost maar het is uiteindelijk gelukt!!!! Alles doet het weer 


Wat fijn Vivi! Het spijt mij dan oprecht dat dit zoveel moeite heeft gekost, dat is echt niet de bedoeling. Mocht er in de toekomst nog wat zijn post dan gerust nog even een topic. Ik wens je een fijne weekend!


Wat fijn Vivi! Het spijt mij dan oprecht dat dit zoveel moeite heeft gekost, dat is echt niet de bedoeling. Mocht er in de toekomst nog wat zijn post dan gerust nog even een topic. Ik wens je een fijne weekend!