Skip to main content

Na al ern jaar resetten en een monteur aan huis nog steeds zeer slechte wifi. Door advies 50 euro lichter aanschaf switch. Advies voor een zogenaamde slechte utp. ( die nadat ik hem zelf had doorgemeten perfect is). Tevens de "monteur" moest betalen 50 euro. Nog steeds fluctuerende wifi in huis. Allerlei onzin argumenten. Het zou om een intern probleem gaan. Som volle bak 100 down en nog meer 120 upload. 

2 superwifipunten en nog geen fatsoenlijke wifi. Nu ook nog stlstaand beeld vd tv. Geweldig die modem 12.... pfff.

Welke switch had u? En welke heeft u nu?

Zijn de SuperWiFi's bekabeld aangesloten? 

Welke tv ontvanger heeft u?


Hallo nick, bedankt voor je reactie.

 

Mijn opstelling is vrij eenvoudig. Alles in mijn huis is bedraad. De experiabox 12,  en 2 suoerwifi ontvangers. Alles bedraad aangesloten. De box in de meterkast en heeft het van meet af aan nooit goed gedaan. Bij een reset krijg ik volle bak en binnen 5 minuten zakt hij weer in tot bijvoorbereld 30-50 mbs.Gisteren zelfs stilstaand beeld op de tv.

Advies gekregen om de modem terug te zz in fabriekinstellingen.  Toen ik weer in de modem wilde kon ik er met de sticker zelfs niet meer in. De monteur adviseerde om een "dode" utp te vervangen. Ik meet hem na 8 groene lampjes. Chrono. Dus niet dood. Advies monteur. Een switch kopen netgear (50 piek) pro safe gs108e


Tv ontvangers 2 maal 

 


En 2 maal de ronde "superwifi" acces point versterker alla repeater mess....


De monteur adviseerde om een "dode" utp te vervangen. Ik meet hem na 8 groene lampjes. Chrono. Dus niet dood. 

Hoe meet u dat? Met een test apparaatje? Dat zegt eigenlijk nog bijna niks hé? Ik heb zo'n apparaatje niet eens in huis. Want ik vind ze nutteloos.

Heeftbu het al eens geprobeerd om een andere kabel te gebruiken? 

Een switch kopen netgear (50 piek) pro safe gs108e

Heeft u dat gedaan? Heeft u deze switch nu in gebruik?

U noemt verschikkelijk snelheden. Hoe meet u de snelheid? Met een bekabeld aangesloten pc of laptop? 


Vandaag opnieuw een monteur. Ditmaal super tevreden over KPN. Probleem opgelost! Mag verwijderd worden!


Hoi @Roland 883, bedankt nog voor je terugkoppeling. Fijn dat de monteur alles op heeft gelost. :)

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan weten.Â