Skip to main content

Is het misschien (technisch) mogelijk om met een KPN Box 12 glasvezel internet binnen te halen van Online?

 

Ik ben onlangs namelijk geswitcht van KPN naar Online en heb daar eerlijk gezegd een beetje spijt van.    Maar aangezien mijn contract bij Online nog een behoorlijke tijd loopt, vroeg ik me af of de KPN Box 12 wellicht een oplossing kan zijn. Deze zijn namelijk hier en daar ook gewoon te koop voor een schappelijk bedrag.

Ik heb namelijk ook Super Wifi 2 mesh versterkers en die zijn niet compatibel met het Zyxel T-50 modem van Online. Daardoor heb ik nu op sommige plekken slechte/geen wifi meer.

 

Hoi @Gianni Doams ,

Helaas werkt dat niet.Online gebruikt andere VLAN's dan KPN.

Je kan dan het beste de wifi van je Zyxel T50 uitzetten en daarachter dan de Superwifi's.Als het dan nog niet voldoende bereik hebt misschien een extra superwifi aanschaffen...


En verder verkoopt kpn de Box 12 niet en zijn de exemplaren die wel te koop worden aangeboden vaak ten onrechte niet teruggestuurde apparaten na b.v. contractbeëindiging. Feitelijk zijn ze gewoon nog eigendom van kpn. Niet kopen dus!