Skip to main content

Afgelopen week uit zoeken van oplossing is gebleken dat mijn media box verouder was. En ik deze gratis kan ruilen met nieuwe kpn box 12. Ik heb deze dan ook besteld en dat hij bij gekozen ophaalpunt geleverd word. Vervolgens kreeg ik bericht dat ik deze afgelopen zaterdag zou kunnen ophalen. Echter geen SMS ontvangen en track trace blijft t zelfde.

 

Ofwel heb vol verwachting de moder zaterdag morgen er af gehaald en meegenomen na koffie adres 😉 met verwachting dat ik die dag SMS zou krijgen en dan via terugweg mee ophaal. 

 

Ik vind deze benadering althans dat het zaterdag geleverd zou worden wat niet t geval is. Ben ook bij ophaalpunt geweest. Maar niks dus vrij slecht. 

 

En adviseer degene die deze berichten opsteld geen datum te geven van levering. Maar eerder dat je moet wachten tot SMS is ontvangen. 

Nu is de vraag of ik deze bestelling als nog krijg. 

 

Ik heb het deze week al vaker gehoord dat er niet geleverd was. Wellicht vanwege de weersomstandigheden.  Heb je een telefoonnummer van de vervoerder?


Zoals je wellicht hebt gezien was het weer nogal onstuimig en zijn er bij bedrijven een re groot aantal mensen tegelijkertijd ziek (Corona). Door deze twee redenen kan het goed zijn dat er een vertraging is ontstaan. In een normale situatie is de levering goed te doen, nu dus blijkbaar niet. KPN heeft het verstuurd en post nl lukt het gewoon een keer niet, dat is voor jou natuurlijk vervelend,  de volgende keer met meer succes. 


Hoi @Qmax73 ,

Bij mij is er ook een nieuw KPN kastje die vorige week is aangevraagd nog niet aangekomen,Ik denk dat het gewoon door het weer en/of veel bestellingen komt.

Maar het komt vast wel maandag of dinsdag.

Je hebt wel internet nu?Zo niet kan je een gratis bundel aanvragen via 0800-0402(mits je KPN mobiel hebt).


Hoi @Qmax73, is het nog gelukt je modem om te ruilen?

 

*admin edit: ik ga er vanuit dat het opgelost is! Zo niet, trek dan vooral even aan de bel.