Skip to main content

Zins een week start onze experiabox 12 zichzelf een aantal keren per dag op. Ik heb alle hulptopics doorlopen en geen verandering. Heel vervelend en irritant alles wat aangesloten staat valt weg.

Wat is hier aan te doen, op de sit e van KPN kom ik ook niet echt verder dan een servicemonteur te bellen a €60,00 !! 

Zie de reacties graag tegemoet.

grt Hans

 

Ha @Hbr1964, wat rot dit 😞. Een paar vragen:

  • Heb je glasvezel of koper?
  • Als je glasvezel hebt, merk je dan ook dat de lampjes op het glasvezelkastje ook wegvallen?
  • En heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt?
  • Ook ben ik benieuwd of je de kabel tussen het kastje (of het IS/RA-punt) en het modem eens kunt controleren. 

 


Hallo Marcia,

ik heb een koper aansluiting en tussen de modem en aansluiting zit de bijgeleverde kabel. Deze kabel al een keer vervangen. 
 ik zie je reactie graag tegemoet ( worden beetje moedeloos van het opstarten en schokkerig beeld)

grt Hans 


Dan is toch mijn advies om de servicetool op onze website nog eens te doorlopen. Mocht daar vervolgens niets uitkomen, bel dan mijn collega's via 0800-0402 op het moment dat het internet wegvalt. Zij kunnen de lijn uitmeten, met je meekijken en, indien nodig, een storingsmonteur aansturen. 


hallo Marcia,

De servicetool doorgerlopen voor de zoveelste keer en het opstarten blijft, soms vaak en dan met lange pauzes er tussen,

ik wil best het nummer bellen tijdens een storing, maar ik denk als ik iemand aan de lijn heb de storing misschien alweer voor bij is. Dus best lastig en de actie ligt weer bij ons? Ik vraag hulp aan KPN, want de modem is van KPN en die huur ik van KPN.

Maar wat ook interessant kan zijn hoe kan dit nu een eens ontstaan (en bij meerdere KPNers)

grt Hans


Ik help je graag, alleen het vervelende via het forum is dat het én allemaal wat langer kan duren én dat een modemreset onderdeel van de stappen is. Dat eerste omdat we hier niet 24/7 aanwezig zijn en je binnen de community vooral met andere klanten in gesprek bent, dat tweede omdat ik dus op elk willekeurig moment zo'n reset kan doen, ook wanneer het jou niet uitkomt. 

 

Mocht je het toch liever via het forum willen doen, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.Â