Skip to main content
Update

KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.25.08.16

Categorie:KPN Box 12
  • December 15, 2025
  • 307 reacties
  • 12634 keer bekeken
Toon eerste bericht

307 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als het ook na de reset niet lekker blijft werken, maak dan gerust een eigen topic aan. Dan kunnen we dit beter analyseren en houden we het hier overzichtelijk wat feedback op de product update betreft. 🙂

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

IPv6 staat aan maar toch zeg de modem vannacht dat er geen verbinding was erg raar ! Even uit gezet daarna weer aan herpakte ie de verbinding weer is het opgelost maar hoort natuurlijk niet het is natuurlijk geen groot probleem  

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Peterpiwi, ik denk heel graag met je mee maar het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je uitgebreider uitleggen wat er is gebeurd en waar je tegen aan loopt?

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Hi ​@Peterpiwi, ik denk heel graag met je mee maar het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je uitgebreider uitleggen wat er is gebeurd en waar je tegen aan loopt?

de ipv6 verbinding staat standaard hier op aan 

toevallig moest ik even naar instellingen kijken vanwege een andere verbinding !

toen gaf de modem aan dat er geen ipv6 verbinding was terwijl die gewoon op aan stond ! 

dus even helemaal uitgezet toen naar 5 min weer aan toen de die gewoon weer ! Maar is natuurlijk niet zo als het hoort en tuurlijk heeft het geen grote invloed op je thuis netwerk maar goed hoort niet 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dankjewel voor de extra informatie, we nemen het voor de zekerheid mee. Hou ook maar even in de gaten of het vaker gebeurt of dat het een eenmalige glitch was.

Forum|alt.badge.img+2

@Alexandra van KPN 

Hier regelmatig het zelfde euvel zelfs al monteurs voor geweest die hebben bevestigd om het dan uit te laten staan omdat ergens juni een nieuwe update zou komen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan zou dat tijdelijk wel kunnen helpen Marco, bedankt voor de terugkoppeling!