Skip to main content

Hoi! Mijn KPN Box 12 zit momenteel op software version SGEJ10000448 en het lukt mij niet om deze software up te daten, ook niet na de volgende stappen:

  • Heb 2x een factory reset gedaan (via pinnetje en via web)
  • Heb de router 2x opnieuw opgestart

De KPN Box 12 is namelijk maandenlang uitgezet omdat ik een FRITZ!Box ging gebruiken nav toenmalige problemen met de KPN Box 12. Nu ben ik sinds vandaag teruggekeerd omdat de FRITZ!Box instabiel is 🙃

De KPN router is direct verbonden met de ethernetpoort van het glasvezelkastje. De FRITZ!Box is niet meer aangesloten. 

Hoe krijg ik de KPN router geüpdatet? 

Hi @bkat, ik denk graag mee. 

Vind je het goed als ik het op afstand probeer om het voor elkaar te krijgen? De modem gaat dan wel opnieuw terug naar de fabrieksinstellingen. Ik wacht even op je goedkeuring mocht je op dit moment poorten hebben ingesteld of servers lopen draaien. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @bkat, ik denk graag mee. 

Vind je het goed als ik het op afstand probeer om het voor elkaar te krijgen? De modem gaat dan wel opnieuw terug naar de fabrieksinstellingen. Ik wacht even op je goedkeuring mocht je op dit moment poorten hebben ingesteld of servers lopen draaien. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, ik ben inmiddels succesvol geholpen (zie deze thread). Een vervangende box heeft het opgelost!


Hi @bkat, ik denk graag mee. 

Vind je het goed als ik het op afstand probeer om het voor elkaar te krijgen? De modem gaat dan wel opnieuw terug naar de fabrieksinstellingen. Ik wacht even op je goedkeuring mocht je op dit moment poorten hebben ingesteld of servers lopen draaien. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, ik ben inmiddels succesvol geholpen (zie deze thread). Een vervangende box heeft het opgelost!

Fijn om te lezen! Dankjewel voor de terugkoppeling.