KPN Box 12 valt 1 tot meerdere malen per dag uit, start zichzelf weer op. Had hiervoor een witte Experia V10A van Budget (oftewel KPN) en daarvoor van KPN de Experia V10 en nog verder terug een Experia V8 volgens mij, ik kan het niet meer bijhouden. Maar met die witte modems heb ik nooit deze klachten gehad.
Het ding is met een meter UTP kabel aan het glasvezelkastje aangesloten, dan zitten er 1 TV decoder Arris VIP5202, 1 laptop en 1 computer via UTP Cat6 kabel op aangesloten, 1 vaste telefoon, mijn 2 mobiele telefoons via Wifi en that’s it. Geen Wifi versterkers, extra routers of whatever.
Anywayz, ik zag echt veel topics over het wegvallen van de KPN Box 12, dus ik ben niet de enige met deze klacht, en geloof me, da's niet leuk als die wegvalt midden in een spannende serie of gister tot 2 keer toe tijdens de Grand Prix van Mexico.
Had graag een oplossing voor het steeds wegvallen van het modem, het is zwaar irritant, heb dit abbo nu sinds 6 oktober en tot op heden is het mij veel te vaak voorgekomen dat het modem uitviel en dan na enkele minuten weer aan ging.