Skip to main content

Modem valt zeer vaak uit waardoor zowel tv, WiFi als telefoon uitvallen. Een nieuwe modem gekregen maar het probleem is er nog steeds. 

Wij hebben nu modem kpn box 12.

Modem ook vaker gereset, mag helaas niks baten. 

We hebben geen wifi versterkers in huis maar dat is ook niet nodig 

Dag @DimphyG Heb je dit soort dingen in huis?

 


Hebben wij niet in huis.


Wij hebben geen glasvezel. 


@DimphyG,

Excuus, ik ben nog niet helemaal wakker😅

Zou je in de box 12 willen inloggen, naar '’My modem'’ → '’Device info'’ → '’General" willen gaan en dan deze informatie delen:

Daarnaast ook nog graag het log.

Die kan je vinden bij '’My modem'’ → '’Maintenance'’ → '’Logs".


Hoe log ik bij de modem?


@DimphyG,

Je gaat naar 192.168.2.254/2.0/gui en vult dan het '’Admin password'’ in.Deze staat op de sticker achterop de box 12.

 

Mocht het niet werken, probeer dan een Firefox privétabblad of reset het modem, al dat laatste liever niet want dan word het log gewist.


@martijn197108

Helaas doet het wachtwoord het niet


Er zijn helaas wel wat problemen met inloggen.

Zou je het modem willen resetten en vervolgens minimaal 24 uur afwachten(zodat het log weer gevuld wordt) en dan het inloggen en delen van de gegevens opnieuw proberen?


Beste @DimphyG, is het gelukt met het inloggen op het modem? Zo niet, vind je hier wat tips:

 

Hoe is het nu met het uitvallen? Nog steeds niet naar wens? Heb je de kabel tussen het IS/RA punt en de Box 12 al gecontroleerd? Mocht het nog niet werken, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. We kijken graag met je mee. 


@Marcia_ kpn is al 2x hier geweest. Alle kabels vervangen en er is een 24 uurs meting gestart. Dus ik ga na het weekend hierover bellen.