Skip to main content

Wil graag melden dat ik ook dit probleem heb. Sinds een week reset het modem zich meerdere keren per uur. Het zijn volledige reboots maar alleen het internet gedeelte lijkt geraakt te worden. Internet is op deze manier onbruikbaar.

 

Ik heb al een case openstaan bij KPN. Eerste advies was om mijn Sonos speakers en Synology NAS te ontkoppelen of uit te zetten. Ook moest het modem, de Box 12, op een eigen direct stopcontact aangesloten worden. Dit zouden allemaal storingsoorzaken kunnen zijn. Dit alles gedaan. Dat leek even goed te gaan maar de problemen kwamen toch terug.

 

Vandaag doet het internet het helemaal niet meer. Wederom een hard factory reset gegeven maar internet komt niet meer online.

 

Hiervoor had ik zo'n 15 jaar Ziggo met letterlijk nul problemen. Men wat heb ik een spijt van de keuze voor KPN.

 

Het saga zal nog wel even voortduren.

Afgesplitst van bestaand topic

Hoi @est1980  Welkom op het forum.

We zijn een aantal dagen verder. Is er verandering gekomen in de situatie? Voor mijn beeldvorming: De hele verbinding klapt er uit? Gaat je tv ook op zwart?

Heb je trouwens glasvezel of koper?


Beste Erwin,

Gisteren is er een monteur geweest die het signaal heeft nagekeken. Dat was niet in orde. De monteur zei dat het probleem ligt aan de glasvezel, en niet aan enige apparatuur in mijn huis. Dus mijn Sonos, Synology, Mikrotik en Netgear apparaten staan weer aan en in volledig bedrijf. 

Inmiddels ben ik gebeld door jullie netwerkafdeling en die komen volgende week langs.

In de tussentijd werkt het internet goed, maar ik heb eerder een dag gehad dat het goed werkte en daarna weer niet. Het is dus heel fijn dat er voglende week goed naar gekeken wordt.

Marco


Dat klinkt hoopvol, @est1980 . Fijn dat er actie wordt ondernomen!