Skip to main content

Een goedenavond,

ik ben sinds afgelopen vrijdag klant geworden bij jullie en heb hierom afgelopen weekend en vandaag de tv ontvanger en het modem geïnstalleerd. 
 

de tv ontvanger installeren op de tv was alleen wat lastig omdat constant het modem zichzelf opstart. Dit is al 3x in hetzelfde uur gebeurd. Ik zit nog niet helemaal in het nieuwe appartement waar ik volgende week in trek.

 

Toch zou ik het fijn vinden als er wel gewoon een oplossing voor komt zodat ik een goed werkend modem heb zodra ik eenmaal in mijn appartement kan wonen en dus normaal gebruik kan maken van het internet en de tv.

Hallo @Michael27 

 

Wat je kan proberen is om het modem 1 of 2 keer te resetten, soms helpt dat tegen het spontaan resetten van de Box 12.

 

Bij een reset worden alle instellingen in de Box 12 teruggezet naar ‘standaard’ fabrieksinstellingen. Het admin password gaat ook weer terug naar de waarde op het etiket.

Alleen de SSID en WPA2 key (wachtwoord) worden daarna teruggezet vanuit de KPN servers, waar ze opgeslagen staan.


Hallo @Michael27 

 

Wat je kan proberen is om het modem 1 of 2 keer te resetten, soms helpt dat tegen het spontaan resetten van de Box 12.

 

Bij een reset worden alle instellingen in de Box 12 teruggezet naar ‘standaard’ fabrieksinstellingen. Het admin password gaat ook weer terug naar de waarde op het etiket.

Alleen de SSID en WPA2 key (wachtwoord) worden daarna teruggezet vanuit de KPN servers, waar ze opgeslagen staan.

Aaah dankjewel, alleen ik heb er buiten het installeren om niks van gemaakt. Ik zal sowieso nog effe dit gaan proberen en hopen dat het werkt. 


Een instabiele lijn kan ook de oorzaak zijn. Wanneer de DSL sync verloren gaat, gaat de box steeds opnieuw verbinding maken.