Skip to main content

Goedemorgen ik heb een vraag ik probeer op mijn KPN box 12 een port 27015 open te zetten voor mijn game server pc nou vul ik alles volgens mij goed maar hij blijft gesloten kan iemand me helpen dit voorelkaar te krijgen groeten michel

Ā 

Goedemorgen ik heb een vraag ik probeer op mijn KPN box 12 een port 27015 open te zetten voor mijn game server pc nou vul ik alles volgens mij goed maar hij blijft gesloten kan iemand me helpen dit voorelkaar te krijgen groeten michel

Ā 

Wat zegt deze tool als je de port scant ?
https://portchecker.co/


Dan zegt hij dat het dicht is

Ā 


Vreemd, ik heb ook wel eens zoiets gehad. Wat bij mij werkte is verschillende keren het schuifje aan en uit zetten.Ā 


Oke dan ga ik dat even proberen


Ik heb het schuifje al 20 keer aan en uit gezet een een restart gedaan maar hij blijft gesloten


Ik heb het schuifje al 20 keer aan en uit gezet een een restart gedaan maar hij blijft gesloten

Ja zoveel heeft geen zin, was meer in de zin van twee a drie keer.
Wat zegt de portscan als je hem alleen opĀ TCP zet ?


Ik zie dat je ookĀ UPnP aan hebt staan, waarom ?
Het beste is om dit uit te zetten en de benodigde port handmatig toe te voegen,Ā UPnP is heel onveilig om aan te hebben.


Het zelfde closed


Het zelfde closed

Je hebt niet nog een netwerk router achter je model staan toevallig ?


Nee alleen de kpn box 12 ik heb begrepen dat er een bug in kan zitten dat porten gesloten blijven


Ja dat vermoed ik ook in jouw kwestie, je kan KPN support bellen.
Mogelijk gaan ze je dan een modemswap aanbieden na het doorlopen van alle stappen.
1 van die stappen is een harde modem reset, heb je dat al geprobeerd ?


Ja heb ik ook geprobeerd dan ga ik bellen


Hi @Michelmv,

Ik zie dat je al het advies gekregen hebt om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice en hoop dat het probleem inmiddels verleden tijd is!