Skip to main content

Helaas kom ik er nu achter dat ik helemaal geen kpn kan aansluiten. Waarom geeft de check dan aan van wel? Beetje jammer dit, had ik dit van te voren geweten, dan was ik niet overgestapt.

Wie gaat nu die dure converter/moca betalen?

Dat is wat weinig informatie om te helpen..

Gaat het om een DSL aansluiting of om glasvezel?

De PC check geeft aan of iets beschikbaar is. Dat betekent niet altijd dat het al in de woning is aangesloten. In geval van glas: Als het niet is aangesloten ligt er een opdracht bij de aannemer om dat alsnog te doen.

In geval van DSL-koper: Er zal in de administratie toch ergens staan dat je woning is aangesloten. 

Dus als je kan aangeven of het om DSL-koper of glas gaat dan kunnen we hier misschien helpen.

Ik had eerst ziggo. Heb alleen een coax aansluiting. Glasvezel word pas in zomer 2025 aangelegd.

Dan heb je dus DSL koper besteld en dat zal toch ergens moeten zitten, alhoewel het ISRA punt misschien is verwijderd door vorige bewoners?

Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb eens gekeken in de meterkast en vind hier wel een apparaatje van huawai waar ook utp kabels inzitten. 

Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb eens gekeken in de meterkast en vind hier wel een apparaatje van huawai waar ook utp kabels inzitten. 

Als je een foto ervan kan plaatsen dan kunnen we hier wel wat meer zeggen waarschijnlijk.

Ik heb de kabels gevolgd en kwam gelukkig toch uit op een 4 pins wand doos. Ik ben weer te voorbarig geweest. Internet werkt.

Nu zit ik wel met een probleempje met de tv box. Deze staat al 10 minuten op opstarten kpn tv. Wat zou daarmee kunnen zijn?

Goedemiddag ​@SailorX, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Ik heb de kabels gevolgd en kwam gelukkig toch uit op een 4 pins wand doos. Ik ben weer te voorbarig geweest. Internet werkt.

Nu zit ik wel met een probleempje met de tv box. Deze staat al 10 minuten op opstarten kpn tv. Wat zou daarmee kunnen zijn?

Mooi om te lezen dat je het aansluitpunt hebt weten te vinden en dat het internet inmiddels ook werkt, top! Wat betreft het probleem met de tv; speelt dit nog steeds? 

Ondertussen werkt alles prima.

Ik zou na 14 dagen een welkomst kado krijgen. Ik geloof dat het nu bijna 3 weken verder is.

Moet ik deze nog apart ergens aanvragen of gaat dit automatisch?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Reageer