Skip to main content
Antwoord

KPN Experia Box V10: wat is device 32?

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Welk apparaat wordt met device 32 bedoeld

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Onderzoeker dat is een apparaat dat met je modem verbonden is, bekabeld of draadloos, maar niet zijn naam meestuurt of kan sturen, vaak zie je wel een MAC adres staan en aan de hand daarvan is vaak weer een fabrikantnaam te achterhalen via Google

Je mobiel stuurt bijvoorbeeld de ‘Samsung van Jan’ mee, maar een deurbel bijvoorbeeld ‘device32'. 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Beste ​@Onderzoeker dat is een apparaat dat met je modem verbonden is, bekabeld of draadloos, maar niet zijn naam meestuurt of kan sturen, vaak zie je wel een MAC adres staan en aan de hand daarvan is vaak weer een fabrikantnaam te achterhalen via Google

Je mobiel stuurt bijvoorbeeld de ‘Samsung van Jan’ mee, maar een deurbel bijvoorbeeld ‘device32'. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Onderzoeker en welkom op de KPN Community! Passende gebruikersnaam als je aan het onderzoeken bent over welk apparaat het gaat. 😄

Is het met de tip van JanD gelukt om het apparaat te achterhalen? Zo niet, dan kun je ook apparaten één voor één loskoppelen van internet. 
Vliegtuigmodus op een telefoon aanzetten bijvoorbeeld, of een apparaat stroomloos maken als het niet lukt om de internetverbinding handmatig te verbreken. 

Ik ben benieuwd of het gelukt is!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2025

Dank, nog niet gedaan maar ik weet nu hoe ik er achter kan komen.Â