Skip to main content

We zijn aan het overstappen naar KPN. 10 augustus gaat officieel ons abonnement in. De KPN box12 werd al heel snel bezorgd en heb deze alvast aangesloten. Nu blijft alleen het internet lampje knipperen. Is dit omdat het abonnement nog niet is geactiveerd, of omdat er problemen zijn met de kabel of dergelijke? Dit is de eerste keer dat we de dsl aansluiting gebruiken. Voorheen hadden we coax en ook nog nooit vaste telefoon gehad. Als ik de fora doorlees eindigt dit fenomeen vaak in een monteur bezoek. Ik heb hem aangesloten zoals in de app wordt beschreven en de box ook al een keer ge-reset. 

Alvast bedankt voor de aandacht.

Vriendelijke groeten, 

Lucas 

Hoi @LucasKorp, welkom op ons forum! 
Inmiddels is het zover! Werkt alles? Dat het internetlampje blijft knipperen kan inderdaad zijn omdat je abonnement nog niet ingegaan is.

Mocht het toch nog niet werken kun je het beste even bellen met 0800-0402. Daar heb je meteen contact en kunnen mijn collega's een monteur inplannen als dat nodig is.


Hey @Thomas,

Toen we thuis kwamen werkte het inderdaad meteen. Super fijn! Alles is dus in een keer goed gegaan. Dankjewel voor de tip. Vriendelijke groeten Lucas