Skip to main content

Probeer al vanaf 16.00 uur de klanten service te bellen, want de router/modem valt steeds uit. Alles al gedaan, modem 4 x opnieuw opgestart, stekkers eruit enz enz enz. Sinds glasvezel alleen maar gezeik. Nieuwe experia box v 12 gekregen, werkt alsnog niet. Hopeloos.

Kan je ook wat details uit de logbestanden vinden?


Waar kan ik die logbestanden vinden? En wat kan ik daar mee? 😊 Klantenservice nog steeds niet te bereiken, maakt niet uit hoe laat ik bel 😡


Waar kan ik die logbestanden vinden? En wat kan ik daar mee? 😊 Klantenservice nog steeds niet te bereiken, maakt niet uit hoe laat ik bel 😡

Onder het kopje '’my modem'’.

Je kan daar een beetje inzien waarom hij uitvalt.De klantenservice is maandag weer te bereiken vanaf 8:00.


Weet je ook waar ik dat kan vinden? Ik zie het nergens staan 😅


@Smitjes2 Welkom op het forum. Heb je inmiddels al contact kunnen krijgen met de collega's van de klantenservice? Als je inspreekt: ik heb een storing en ik wil een medewerker spreken dan zou je een collega aan de lijn moeten krijgen. Mijn collega's zijn nu bereikbaar op 0800-0402. Valt de gehele verbinding uit of betreft dit bijvoorbeeld alleen jouw Wifi? 


Weet je ook waar ik dat kan vinden? Ik zie het nergens staan 😅

Ik weet het niet meer zeker , maar dacht onder maintenance.


@Smitjes2 Welkom op het forum. Heb je inmiddels al contact kunnen krijgen met de collega's van de klantenservice? Als je inspreekt: ik heb een storing en ik wil een medewerker spreken dan zou je een collega aan de lijn moeten krijgen. Mijn collega's zijn nu bereikbaar op 0800-0402. Valt de gehele verbinding uit of betreft dit bijvoorbeeld alleen jouw Wifi? 

Alles valt steeds weg, dan start het weer opnieuw op. Ik ga proberen of ik op deze manier iemand aan de lijn krijg. Krijg steeds te horen dat het druk is, en dat ik later moet terug bellen


Dank je wel! Op deze manier is het gelukt! Heb iemand gesproken. Gister is de box 24x weg gevallen, vandaag 4 x. Nu afwachten hoe het vandaag gaat, anders moeten we weer terug naar de v10. Omdat de v12 nog teveel kinderziektes heeft. Hebben juist de v12 gekregen omdat we met de v10 juist veel problemen met de wifi hadden.. we gaan het zien...


Dank je wel! Op deze manier is het gelukt! Heb iemand gesproken. Gister is de box 24x weg gevallen, vandaag 4 x. Nu afwachten hoe het vandaag gaat, anders moeten we weer terug naar de v10. Omdat de v12 nog teveel kinderziektes heeft. Hebben juist de v12 gekregen omdat we met de v10 juist veel problemen met de wifi hadden.. we gaan het zien...

V10 is een goed modem, beter dan V12.

Wat was het probleem met Wifi?Traag, valt uit of slecht bereik?


Dan ben ik benieuwd naar je bevindingen @Smitjes2! Ik zie je bericht graag tegemoet. 


Met de v10 Trage wifi, en op de slaapkamer en balkon slecht bereik, toen wifi versterker gekregen bij de v12, toen ging het beter. Heb een appartement,  en slaapkamer zit aan de huiskamer, dus korte afstand maar toch slechte wifi. Met versterker gaat het beter.


Met de v10 Trage wifi, en op de slaapkamer en balkon slecht bereik, toen wifi versterker gekregen bij de v12, toen ging het beter. Heb een appartement,  en slaapkamer zit aan de huiskamer, dus korte afstand maar toch slechte wifi. Met versterker gaat het beter.

 

Ook al is de afstand wat kort dan kunnen alsnog omgevingsfactoren een rol spelen, bijvoorbeeld andere netwerken, en kan het soms noodzakelijk zijn om versterkers of iets dergelijks te plaatsen. Ik hoop dat de verbinding stabiel blijft!


Met de v10 Trage wifi, en op de slaapkamer en balkon slecht bereik, toen wifi versterker gekregen bij de v12, toen ging het beter. Heb een appartement,  en slaapkamer zit aan de huiskamer, dus korte afstand maar toch slechte wifi. Met versterker gaat het beter.

Je zou ook nog een extra superwifi kunnen aanschaffen, dan kan je de V10 gebruiken met de superwifi.

Maar probeer maar eerst de box 12, die zou het ook moeten doen in principe.

Â