Ik heb vanmiddag contact gehad met 0800-0402 ivm een storing, ik ben een gepensioneerde systeembeheerder en heb haar dat ook verteld toen ze me van alles wilde laten resetten op mijn pc , ik heb haar ook verteld dat het daar niet aan lag en dat ik een Enphase envoy met een kabel van 1 meter heb aangesloten aan mijn modem en dat die ook geen verbinding kon maken met mijn modem, daar reageerde ze helemaal niet op en ging door met haar script.
Ik heb haar ook verteld dat ik google wel kon gebruiken en bol.com, x.com. KPN,de websites van mijn pv systemen en vele andere niet, en dat het leek op een IPV4/IPV6 probleem, maar dat kon volgens haar niet het probleem zijn en maakte een ticket aan en ik kreeg de boodschap dat het 5 werkdagen kon duren voordat het probleem was opgelost (7 dagen dus met een probleem ivm weekend) ik was alles behalve blij met dat antwoord want dat betekende dat ik ook de F1 race van China moest missen GRRR.
Maar ik ben zelf heel eigenwijs toch in het modem de instellingen gaan nakijken (wat volgens haar niets zou opleveren)en heb bij de instellingen IPV6 uitgezet en alles werkt nu weer ik kan weer elke site bezoeken ook dit KPN forum kon ik weer openen en nu lees ik hier in het forum een bericht dat dit 7/8 maanden geleden ook al speelde en dat het een software bug is!!!!
ik vind het raar dat KPN haar medewerkers niet heeft verteld over dit probleem want dit had die dame van vanmiddag kunnen oplossen door het uit te schakelen en mijn modem te herstarten en daarna eventueel weer aan te zetten en nogmaals te herstarten dan had ze ook geen ticket aan hoeven te maken!!!!!
Maar dat dit probleem na 8 maanden nog niet is opgelost is schandalig en KPN noemt zich HET netwerk van Nederland, dan moeten ze toch wel gaan zorgen dat dit niet meer kan gebeuren.