Skip to main content

Goedemiddag,

Ik moet een 2.4 ghz wifi netwerk aanmaken omdat de babyfoon anders niet werkt via de app en ik heb meermaals geprobeerd in te loggen op het modem maar het admin wachtwoord wat op de achterkant van het modem staat werkt niet. Ik heb andere topics bekeken, zoals dezeĀ 

en de tips gevolgd die hier staan. Modem gereset, verschillende links geprobeerd, geprobeerd via safari, Chrome, edge en firefox, cookies gewist en wachtwoord ergens typen en er dan in kopieĆ«ren. Helaas werkt niets. Ik krijg continue de melding dat het wachtwoord niet juist is.Ā 

Heeft iemand een oplossing?Ā 

Hallo ā€‹@Lely36Ā , gebruik je het admin-ww dat achterop staat? Het komt nog weleens voor dat tekens verkeerd geinterpreteerd worden (O en 0, de i, l, 1 en | etc.).Ā  Als je alle links en browsers hebt geprobeerd, kan het zijn dat je even goed die tekenreeks moet nagaan.

Als je een QR-code hebt, kan je die ook gebruiken (ik weet niet of die met alle modems komt).

Hoi ā€‹@Lely36Ā . Welkom bij de KPN Community.

Wat een gedoe zeg, vooral als je al zo veel geprobeerd hebt! Heb je de suggestie van Arjan toevallig al uitgeprobeerd om extra goed naar de tekens te kijken, zoals de O/0 en l/1? Dat soort verwarring zie je inderdaad vaak bij modemwachtwoorden.Ā Als dat ook niet werkt, zou je misschien de QR-code kunnen proberen als die op je modem staat. Soms biedt dat een directe toegang zonder het wachtwoord in te hoeven typen.

Hopelijk lukt het hiermee, want zonder werkende babyfoon zit je ook niet lekker! Laat het weten als je er nog niet uitkom

Hi,

inmiddels is het eindelijk gelukt! We hebben alles nogmaals opnieuw opgestart (modem, laptop, telefoon etc). Wachtwoord vanuit qr code gekopieerd enĀ toen werkte het.

dank voor de hulp!

Wachtwoord vanuit qr code gekopieerd enĀ toen werkte het.

Dat is de beste methode! Mooi dat het nu gelukt is.

Ā 

Reageer