Skip to main content

Mijn modem kpn v12 valt steeds uit (varieert tussen de 5 en 15minuten) en start daarna weer opnieuw op heel de dag door.

Het stappenplan heb ik al diverse keren doorlopen, alles al meerdere malen gereset maar valt toch elke keer weer uit. 

We zijn net vers bij KPN, dus niet zo’n lekker begin, maar ik hoop dat het goed opgelost kan worden!?

Hoi @BasDing ,

Heb je koper of glas?

Heb je een DVS en/of switch in je netwerk?

Welke software staat op de box 12?


Hallo Martijn! Bedankt voor je reactie!

we hebben glasvezel. En het enige wat er op zit nu zijn de twee kastjes van KPN voor de WiFi.

hoe kan ik zien welke software erop staat? Sorry, ik ben er niet zo in thuis! 

De modem is nu zover dat hij alleen maar aan het opstarten is en na enkele minuten weer wegvalt. 
 

Groetjes!


Hoi Bas,

Als je inlogt via mijnmodem.kpn kan je zien welke software je hebt,Het kan zijn dat dat via wifi niet lukt maar als je dan je laptop oid bekabeld aansluit op het modem moet het wel lukken.

Het wachtwoord staat achterop het modem als admin password.

Dan ga je naar my modem en ergens daar staat de software versie.

Je kan de stekker van het glasvezelkastje er eens 3 minuten uitlaten en dan weer erin doen,Misschien helpt dat.

 


Hoi @BasDing. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Dat is inderdaad geen lekker begin. Heb je de ExperiaBox al eens handmatig gereset en de stappen op onze Servicepagina al doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoek ik het verder voor jou uit.:blush:


Bedankt voor het meedenken! 
 

ik had de servicepagina al diverse keren doorlopen.

ik had twee pakketten binnengekregen van de KPN, en daar zat bij het andere pakket ook een V10A bij. Deze heb ik aangesloten afgelopen dagen en hier heb ik geen problemen mee.

Nu vraag ik me af of het wijs is om de nieuwere terug te sturen en de V10A te houden of zal ik toch proberen vol te houden en de Box12 goed werkend te krijgen? Ik weet niet wat het verschil  precies is? Wat is wijsheid?

 


Hoi @BasDing ,

De V10A is prima,Vooral bij wat slechtere DSL verbindingen.Bij die verbindingen is de V10A zelfs de stabielste van allemaal(v10,v10A,box 12).

Voor jou is er waarschijnlijk weinig verschil merkbaar,Ik zou dan ook lekker de V10A houden en de box 12 terugsturen.Maar zélfs met de V10A raad ik aan om een ronde DSL kabel te gebruiken.

Dit is het terugstuuradres van kpn:

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het bewijs goed en schrijf de inhoud(box 12) op het verzendbewijs!