Skip to main content

Onze KPN modem / experia box V10a is sinds gisteren kapot gegaan. Ik heb alle reset tips geprobeerd van de website maar niks helpt. Het lijkt meer op een probleem met de voeding. Hij wilt gewoon niet meer aan. Geen lampjes te zien. 

 

@KPN,

Ik probeer jullie sinds gisteren al te bereiken via 0800-0402. Ik krijg alleen een sms binnen met dezelfde reset tips van de website, daarna wordt het gesprek afgebroken. Chatbox is ook uitgeschakeld.

Ik kan zo niet thuis werken. Ik heb zelf ook geen onbeperkt internet dus een hotspot optie is limited. 

 

Wat moet ik nu doen?

Toch nog een paar keer bellen met 0800-0402.  Op maandagochtend is het heel erg druk en vanwege de krapte op de arbeidsmarkt zijn er waarschijnlijk minder mensen. Vervelend maar het is wel de snelste manier. 


Toch nog een paar keer bellen met 0800-0402.  Op maandagochtend is het heel erg druk en vanwege de krapte op de arbeidsmarkt zijn er waarschijnlijk minder mensen. Vervelend maar het is wel de snelste manier. 

Heeft het zin om misschien naar een KPN winkel te rijden? Of hebben ze dat soort hardware niet op voorraad?

 


Het is te proberen.  Ik lees hier af en toe dat mensen dat doen en het ook  lukt.


Het is te proberen.  Ik lees hier af en toe dat mensen dat doen en het ook  lukt.

Ik zag net bij vergelijkbare forum topics dat ze gelijk (vanuit de forum) al een bestelling voor je kunnen plaatsen.

 

@KPN, lezen jullie mee?

Telefonische troubleshooting is niet nodig. De box is gewoon kapot, lijkt geen stroom meer te krijgen. Waarschijnlijk de adapter of 12v poort. Kan ik een nieuwe krijgen?

 

@Joep1965 thanks voor het meedenken btw.


@Vikash zou je ons kunnen ondersteunen?


@Bram_10 


Ook hier is het enorm druk. De wachttijd op een moderater is opgelopen tot wel drie dagen. Heb jij je profiel al helemaal ingevuld met klantnummer etc?


Hoi @Justin R, welkom hier. 

Modem dus kapot. Deze krijgt geen stroom meer? Geen enkel lampje brandt? Ook niet op de stroomadapter? 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi Bart,

Thanks voor het meekijken.

 

Klopt, modem is echt kaduuk. Geen een teken van leven. Geen lampjes, helemaal niks. Heb ook meerdere stopcontacten geprobeerd maar helaas.

Ik vul nu mijn profiel in. 


Hoi @Justin R, welkom hier. 

Modem dus kapot. Deze krijgt geen stroom meer? Geen enkel lampje brandt? Ook niet op de stroomadapter? 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ik heb zojuist alles ingevuld in mijn profiel.


Nieuw modem komt op eerst mogelijke tijdstip naar je toe. Verdere informatie staat in de sms die je hebt ontvangen. 


Bedankt voor je hulp 

Nieuw modem komt op eerst mogelijke tijdstip naar je toe. Verdere informatie staat in de sms die je hebt ontvangen. 

@Bart_Z 

Goed om te horen dat een nieuwe modem onderweg is.

Ik lees wel in de sms dat hij pas woensdag laat binnen komt. Dat wordt dan mijn 4e dag zonder internet. 

 

Ik las op andere forum topics dat jullie extra mobiele data tegoed (100gb) aanbieden om tijdelijk (met o.a hotspot) te overbruggen?

Kun je dit ook voor ons regelen? 


Bij deze geregeld.

Hoe graag hoe het nieuwe modem werkt.