Skip to main content

Hoi hoi

Ik kan sinds ik afgelopen weekend de modem v10 heb(vervangen wegens kapotte modem v10a) niet meer inloggen via de kpn thuis app.

Zodra ik de app open geeft ie aan beheerderwachtwoord invoeren. Als ik dat doe(weet zeker dat goede wachtwoord is) krijg ik melding oeps er gaat iets mis, probeer later opnieuw) en verder gebeurt er niks meer.

Resetten helpt niet want dat heb ik al aantal x gedaan.

Via webbrowser inloggen via ip 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn lukt het wel.(was afgelopen dagen ook niet het geval)

Als ik de mijnkpn app gebruik wordt ik doorgestuurd naar de kpn thuis app.

Iemand enig idee wat het kan zijn of oplossing heeft?

Hoi @cindy1982, welkom op onze community, als je de nieuwe softwareversie hebt op de v10 moet je hem tegenwoordig via de MijnKPN app kunnen beheren, als die je doorverwijst naar de KPN Thuis app heb je waarschijnlijk nog de vorige versie maar die werkt dan weer niet altijd. Enerzijds is het dus een kwestie van afwachten tot je V10 de nieuwe update krijgt (zie product updates) anderzijds zou je nu je experiabox ook kunnen beheren via de webinterface. Daarvoor hebben we op de kennisbank een hoop artikelen staan!

kunt u mij vertellen wanneer dan mijn v10 wordt geüpdatet? ik kan nog steeds niet namelijk via de mijn kpn app inloggen op de modem en ook de thuis app werkt niet.

als ik op de webpagina van de modem inlog dan heb ik het idee dat er nog een hele oude software versie opstaat.

ik kan de modem ook niet handmatig updaten?

onderstaande informatie staat er nu op de modem.

Volgens mij heeft de thuis app nog nooit gewerkt met de Experiabox v10. Ik krijg:

Als ik op de blauwe knop tik gaat die gewoon naar de webinterface in de browser. Niet de app dus.

Als je versterkers hebt werkt het wel, maar zonder versterkers niet. De thuis app is gewoon niet ontwikkeld voor de v10.

Als ik op die blauwe knop druk dan kan ik beheerderswachtwoord invullen en dan krijg ik melding te zien oeps er gaat wat mis probeer later opnieuw.

En verder kom ik niet.

Kan ik weinig over zeggen @cindy1982 maar we zijn deze update nu gefaseerd aan het uitrollen. Dit is echt een kwestie van afwachten.
Meer informatie daarover kun je vinden in de Product Update:

Als ik op die blauwe knop druk dan ...

Kom je dan op deze pagina uit?

Als ik op die blauwe knop druk dan ...

Kom je dan op deze pagina uit?

Neen dan krijg ik dit te zien:

En als ik vervolgens wachtwoord invoer dan komt er melding oeps er gaat wat mis.

Ook via de mijn kpn app krijg ik zelfde te zien.

Heb je WiFi versterkers? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 

Heb je WiFi versterkers? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 

Neen alleen de v10 heb ik. Verder niets in huis.

En de modem staat in de woonkamer.

Reageer