Skip to main content
Vraag

KPN V10: werkt niet goed na update - uitrol nieuwe updates verloopt traag

• January 14, 2026
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Zie mensen klagen over de traagheid van uitrol en oplossingen voor box 12, geloof me jullie boffen nog. Ik heb de V10 en half december vond KPN het tijd om mij op te zadelen met hun nieuwe software voor mijn modem en superwifi 1 punten. Wat een ellende! Van een 100% betrouwbaar netwerk naar een 0% betrouwbaar netwerk in 1 nacht. Al tig keer een schone installatie moeten maken op advies van zogenaamde KPN experts maar niets helpt. In middels geeft KPN dan eindelijk toe dat het aan de software ligt en dat je voorlopig maar dagelijks meerdere keren je netwerk opnieuw moet laten opstarten om alles weer goed te krijgen. Een oplossing is ver uit zicht en zal wel weer maanden duren. Wat een armoede, KPN probeert het wiel opnieuw uit te vinden en het enige wat er gebeurt is 1 bak ellende voor klanten. Mocht iemand die wil overstappen naar KPN dit lezen, doe het niet. Denk dat het serieus tijd word mij eens op een andere provider te oriënteren, dit gepruts duurt nu jaren en de ellende lijkt voorlopig nog lang niet tot een einde te komen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 16, 2026

Hi ​@sabouma, allereerst goed dat je dit met ons deelt hier. Dit moet werkend te krijgen zijn, dus ik help graag. 

Zou ik mee mogen kijken op je netwerk om te controleren of de overgang naar de nieuwe software goed is verlopen? Zou je dan ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 16, 2026

Hi ​@sabouma, allereerst goed dat je dit met ons deelt hier. Dit moet werkend te krijgen zijn, dus ik help graag. 

Zou ik mee mogen kijken op je netwerk om te controleren of de overgang naar de nieuwe software goed is verlopen? Zou je dan ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dat is allemaal al gecontroleerd en piek fijn in orde, de KPN software deugt gewoon niet en is bagger. Als ik al tig een een schone installatie op aanraden van zogenaamde KPN expert heb gedaan en niets helpt denk je toch niet dat ik het nog een keer ga doen. Iedere keer alles resetten, software opnieuw laten installeren, bla bla. Zorg maar eens voor iets deugdelijks. En ik ben echt niet de enige die last heeft van deze ellende.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 19, 2026

Ik vermoed dat je mij verkeerd begrijpt, ik vraag je niet om iets te doen. Ik wil graag zelf kijken naar wat ik meet, vandaar mijn verzoek om gegevens en je toestemming. Ik zie verder niets van eventuele activiteit of iets in die richting.Â