Skip to main content
Beantwoord

Krijg foutmelding bij upgraden firmware Box 12

• 4 mei 2024
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Als ik probeer de -zoveelste- nieuwe Box 12 firmware te upgraden, krijg ik telkens >5x die foutmelding >

is dit normaal ??

Thanks,

E.

Beste antwoord door TDN

@Eurypylus Je moet DNS proxy aan zetten om KPN DNS servers te gebruiken voor het updaten binnen halen. Na het succesvol upgraden en rebooten kan je DNS proxy weer uit zetten en jouw oorspronkelijk DNS servers gebruiken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 1360 reacties
  • 4 mei 2024

Welke versie staat erop en welke versie probeert u naartoe te gaan? Ik heb eerder gelezen bij iemand anders dat de v12 eerst gereset moet worden en dan schijnt het wel te lukken het upgraden.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 4 mei 2024

V12.C.23.04.39 => V12.C.23.15.06.O

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3636 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2024

@Eurypylus Je moet DNS proxy aan zetten om KPN DNS servers te gebruiken voor het updaten binnen halen. Na het succesvol upgraden en rebooten kan je DNS proxy weer uit zetten en jouw oorspronkelijk DNS servers gebruiken.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7733 reacties
  • 7 mei 2024

Hoi @Eurypylus en bedankt voor jouw bericht!

TDN schreef:

Is het je met deze informatie nog gelukt om de firmware van je Box 12 te updaten? 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 53 reacties
  • 7 mei 2024

Inderdaad, Cloudfare uitgezet, toen ging upgrade goed.