Skip to main content

Als ik een abonnement wil op tv+ kom ik dan in aanmerking om over te stappen van v10 naar v12

Nee. Het modem blijft gewoon. Deze word niet omgeruild. 


Ik heb gelezen dat je met de V10 geen verbinding kan maken via Wifi en ik wil geen kabels mijn modem zit in de meterkast en ik heb twee wifi punten is wat ik gelezen heb dan soms verouderd 


Dat is dan uw probleem. Dat zult u zelf moeten oplossen. Het is uw huis. Voor KPN is dat geen reden het modem om te ruilen.

U kunt toch eens kabels kunnen gaan leggen. Of u kunt een extra WiFi punt aanschaffen. Als u deze bekabeld in de meterkast op de v10 aansluit, dan kunt u wel bereiken wat u wilt.

Maar bedenk u dat kabels altijd veel beter is. Met draadloze WiFi punten gaat u nooit de snelheid en stabiliteit krijgen die u met bekabeld aangesloten WiFi punten zou hebben.


Ik heb gelezen dat je met de V10 geen verbinding kan maken via Wifi en ik wil geen kabels mijn modem zit in de meterkast en ik heb twee wifi punten is wat ik gelezen heb dan soms verouderd 

Lees dit eens door

 


Ik heb nu tv van ziggo en wilde alles bij Kpn onderbrengen. Ik ga nog contact op nemen met met het service nummer maar als er een punt  gemaakt wordt van de omruil dan blijf ik gewoon Tv houden bij ziggo en loopt kpn dus een abonnement mis


Je veroordeelt KPN dus tot de bedelstaf omdat jij dat tv+abo niet neemt? Een hele verantwoording @snoekbaars12 😎😉

Een TV+abo werkt gegarandeerd als je het aansluit volgens onderstaand schema:

Als je het anders aansluit, kan het best goed werken, maar bij problemen geeft KPN niet thuis.

De V10 wordt dit jaar ge-updated naar de nieuwste software en kan dan misschien wel draadloos met een TV+decoder werken, daar is nog niets over bekend.


Ik heb nu tv van ziggo en wilde alles bij Kpn onderbrengen. Ik ga nog contact op nemen met met het service nummer maar als er een punt  gemaakt wordt van de omruil dan blijf ik gewoon Tv houden bij ziggo en loopt kpn dus een abonnement mis

En blijft Ziggo lekker cashen. Alleen TV van Ziggo, KabelTV, zonder internet is zo'n 15 euro duurder dan tv bij kpn en je hebt véél minder mogelijkheden dan met tv bij KPN. 

Als je nu Hussel hebt dan kan je iTV erbij nemen. À 10,00; Arris vip5202 die alleen met kabel is te verbinden.

Wijzig je je abonnement bij kpn naar het nieuwste dan heb je 100 Mb/s voor 42,50 en TV+ voor 12,50. 

In beide gevallen dus goedkoper dan de combi kpn internet + ziggo televisie (KabelTV). En véél meer mogelijkheden met de tv. 

Hollanders willen het altijd zo 'goedkoop’ mogelijk. Leuk om nu eens op een uitzondering te stuiten 😁.


Hi @snoekbaars12, welkom hier. Ik denk ook graag mee. 

Ik heb gelezen dat je met de V10 geen verbinding kan maken via Wifi en ik wil geen kabels mijn modem zit in de meterkast en ik heb twee wifi punten is wat ik gelezen heb dan soms verouderd 

Ik zou niet weten waarom je met de V10 geen draadloze verbinding zou kunnen maken, WiFi dus. Dit gaat dan over internet. Wat televisie betreft legt N.N. het goed uit, zie hieronder. Ik vind wel dat het iets aardiger aan toe mag gaan hier. 

Lees op onze Kennisbank ook het aansluitbeleid van TV+ via WiFi. Laat me weten mocht je nog meer vragen hebben. 

Een TV+abo werkt gegarandeerd als je het aansluit volgens onderstaand schema:

Als je het anders aansluit, kan het best goed werken, maar bij problemen geeft KPN niet thuis.

De V10 wordt dit jaar ge-updated naar de nieuwste software en kan dan misschien wel draadloos met een TV+decoder werken, daar is nog niets over bekend.

 

 


Ik heb alleen S wifi 1 Als ik naar het schema kijk zijn mijn mogelijkheden om niet bekabeld aan te sluiten bepekt tot 5 en dat kan niet met v10 En anders kan het wel met 4 maar dan moet ik ook weer een nieuw wifi punt 2 aanschaffen vandaar dat ik liever een v12 modem zou willen hebben. Ik bedoel overigens niets onaardigs hoor


Goedemiddag mijn Experia box v10 heeft een update gehad dat ik ook wifi twee kon aansluiten zonder dat de wifi op Experia box v10 uit ging ze werken nu samen dus de update is begonnen voor de Experia box v10. Werkt perfect nu. 😀👍


Ik heb alleen S wifi 1 Als ik naar het schema kijk zijn mijn mogelijkheden om niet bekabeld aan te sluiten bepekt tot 5 en dat kan niet met v10 En anders kan het wel met 4 maar dan moet ik ook weer een nieuw wifi punt 2 aanschaffen vandaar dat ik liever een v12 modem zou willen hebben. Ik bedoel overigens niets onaardigs hoor

Wacht gewoon de update van de V10 af die er aan zit te komen, dan werkt deze zo goed als ware het een V12 @snoekbaars12 


Ik heb alleen S wifi 1

Hoeveel heeft u er?


Je hebt nu toch al een utp kabel naar de tv voor je huidige ontvanger. Dan sluit je 'm gewoon daar mee aan. Heb ik gedaan tussen v10 en TV+ box. Ook enkele maanden via de v10 wifi gehad toen er in de testfase alleen unicast streams waren. 

Hij kan ook via wifi v10 en SuperWiFi 1. Dan moet je de videomodus op unicast zetten. 

1 SuperWiFi 2 bekabeld aan de v10 kan ook. TV+ via die wifi.

Een SuperWiFi 2 is best prijzig maar je kunt 'm ook huren 😉. http://kpn.com/superwifi

 


Ik heb twee S WIFI 1 punten. Peter Ik heb geen ontvanger Maar coax kabel en CI + module dus geen ontvanger. Ik wilde gewoon ook mijn TV onderbrengen bij de KPN, ondertussen weet ik wel hoe het een en ander moet maar had verwacht dat het omruilen van het modem wat ik al veel jaren heb geen probleem zou zijn.  

 


Ik heb twee S WIFI 1 punten.

Dan zou u de tv ontvanger gewoon op de 2de draadloze SuperWiFi aan kunnen sluiten. In principe zou dat moeten werken. Als de verbinding goed is.


Oh. Maar dat is een dure grap. Alleen tv van Ziggo. 

Je hebt ook je smart-tv nu met wifi met internet verbonden?

De v10 ruilt kpn niet om. Ook niet als je er om vraagt. 

Zelfs met de nieuwe software met mesh die kpn nu uitrolt gaat de TV+ box alleen in unicast modus met de wifi van de v10 of SuperWiFi 1. Ook nog een uitstekend beeld.

Voor multicast via wifi is in combinatie met de  v10 zeker één SuperWiFi 2 nodig. Met kabel verbonden met de v10.

Kpn raadt bekabeld aan, ook met de box 12. Via wifi zijn er nog wel eens andere storende zaken via de lucht. En het is druk met wifi in onze huizen. 

Streaming video is een intense verbinding, continu.


Reageer