Skip to main content
Antwoord

Meerdere apparaten geven soms aan dat Wifi wachtwoord niet correct is (V10)

• March 14, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb een experia box v10. En op sommige apparaten wanneer er is ingelogd op de wifi wordt er ineens aangegeven verkeerd wifi wachtwoord. Terwijl dit wel het juiste wachtwoord is en deze op sommige apparaten wel werkt. En als ik een paar minuten wacht doet de wifi het weer om na een paar uur het apparaat weer van de wifi te gooien en aan te geven het verkeerde wachtwoord te hebben. Er is geen onderscheid in welke apparaten wel verbinden en welke niet. De ene dag doet de laptop het wel en de andere dag niet. 

Ik heb de apparaten al eens uit gedaan en weer opgestart. Ik heb de experia box al eens uitgezet en weer aan maar niks helpt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Kuiper_, welkom hier. 

Goede vragen van de medegebruikers hier. Ik ben ook benieuwd welke modem je hebt en of je ook versterkers gebruikt. 

Jij geeft ook aan dat je met sommige apparaten wel kunt verbinden. Je kunt op 1 van de apparaten waarmee je verbonden bent via de WiFi tool online ook je wachtwoord aanpassen, dan weet je zeker dat deze klopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2025

Beste ​@Kuiper_ welke firmware heeft jouw V10, staat op de inlogpagina.

• March 14, 2025

Heb je wifi punten? Zo ja, welke?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2025

Hi ​@Kuiper_, welkom hier. 

Goede vragen van de medegebruikers hier. Ik ben ook benieuwd welke modem je hebt en of je ook versterkers gebruikt. 

Jij geeft ook aan dat je met sommige apparaten wel kunt verbinden. Je kunt op 1 van de apparaten waarmee je verbonden bent via de WiFi tool online ook je wachtwoord aanpassen, dan weet je zeker dat deze klopt.Â