Skip to main content
Antwoord

Meerdere herinneringen ontvangen over terugsturen modem

• March 17, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Hi KPN,

Ik blijf maar mails ontvangen over een Modem dat ik terug moet sturen.

Echter heeft de monteur deze destijds al mee terug genomen.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom hier ​@JP010!

Als de monteur het voor je meegenomen heeft, wordt het natuurlijk lastig om je apparatuur terug te sturen. Als je herinneringen blijft ontvangen, stuur ons dan een berichtje via Facebook of X. Je kunt ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Via die weg kunnen mijn collega's je verder helpen en een melding aanmaken dat je al je apparatuur al teruggestuurd hebt, of in dit geval, dat de monteur het voor je meegenomen heeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 17, 2025

Hallo ​@JP010 ,

Je kunt de herinneringen negeren. Waarschijnlijk spaart de monteur de oude apparatuur op en zendt die binnenkort alle verzamelde oude apparatuur in één keer naar de afdeling retouren. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom hier ​@JP010!

Als de monteur het voor je meegenomen heeft, wordt het natuurlijk lastig om je apparatuur terug te sturen. Als je herinneringen blijft ontvangen, stuur ons dan een berichtje via Facebook of X. Je kunt ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Via die weg kunnen mijn collega's je verder helpen en een melding aanmaken dat je al je apparatuur al teruggestuurd hebt, of in dit geval, dat de monteur het voor je meegenomen heeft.