Experia box V10 meerdere port forwarding regels invoeren is niet mogelijk, zodra ik een nieuwe regel invoer wordt de voorgaande regel overschreven.
Welke "Service" kies je bij het toevoegen? Kies je bij elke regel een andere? Je kunt elke service namelijk maar 1 keer gebruiken.
Voor de nieuwe firmware update kon ik meerdere regels invoeren en nu heb ik er een met service HTTP en een met HTTPS, maar ik heb er dus meer nodig.
Is het nu niet meer mogelijk om meerdere regels in te voeren voor de verschillende apparaten? (beveiliging, camera's, koeltechnische UNIServer, Kassasysteem etc. etc.)
Hallo
- Bij Service selecteer je het type verbinding (HTTP, FTP, etc.) of kies Nieuw, je kunt dan zelf een naam/omschrijving invullen.
Voor de nieuwe firmware update kon ik meerdere regels invoeren en nu heb ik er een met service HTTP en een met HTTPS, maar ik heb er dus meer nodig.
Is het nu niet meer mogelijk om meerdere regels in te voeren voor de verschillende apparaten? (beveiliging, camera's, koeltechnische UNIServer, Kassasysteem etc. etc.)
Ja natuurlijk kan dat. Maar HTTP en HTTPS kun je niet meer gebruiken. Andere poorten wel.
Ik heb vanmorgen een poortforwarding met de naam "Wireguard" toegevoegd met poort 51820. Dat ging gewoon hoor.
Hi
Er zit nog een beperking (bug...) in de nieuwe KPN software. Je kan niet 2 keer dezelfde service gebruiken want dan wordt de regel overschreven in plaats van toegevoegd.
Voor elke poort die je forward moet je in dat geval via Nieuw een nieuwe service aanmaken, dus bijvoorbeeld HTTP8001, HTTP8002 enz.
Zie → dit topic waar dit de oplossing was.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.