Skip to main content

wat is nieuwe kpnbox 12

of   Experiabox V10

De box 12 is de nieuwste en de v10 is de beste.  Zijn er problemen?


ik krijg tv erbij heb een kpn box 12 maar nu zit in het bestelpakket ook een v10

is dat nodig


Dat zal dan een foutje zijn. Hey wordt zeer op prijs gesteld als je er één terug stuurt.


Of u krijgt pairbonding. Dat werkt alleen op de v10. Heeft u een koper aansluiting? 


ik heb een koperaansluiting 

en een upgrade naar 200mbit/s


ik heb een koperaansluiting 

en een upgrade naar 200mbit/s

Dan zal het pairbonding worden vermoed ik. Er komt nog een monteur om het goed aan te sluiten.


Hoi @Janzoe, welkom bij ons op het forum. Het klinkt inderdaad aannemelijk dat er pairbonding gebruikt zal worden om de hogere snelheid mogelijk te maken. Als dat het geval is, is de V10 het modem wat je zult moeten gebruiken. Die geeft je de beste verbinding. De Box 12 kan daar niet mee overweg en zal een instabiele verbinding geven. 

Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik dit nu niet met zekerheid zeggen. Als je er nog geen duidelijkheid over hebt kan je je gegevens daar volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan kan ik er ook een blik op werpen.


er komt inderdaad een monteur langs om  pairbonding uit te voeren

en de v10 aan te sluiten 

bedankt voor je bijdrage

 


Dan is dat de verklaring inderdaad. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.