Skip to main content

Ik heb mijn modem al een hele tijd in mijn bezit, maar heb er steeds vaker vage klachten op mijn Wifi netwerk. Zo maakt deze ineens rare IP adres aan zoals 0.0.0.0 maar na lang prutsen toch verbinding. Andere apparaten staan al jaren op de WiF maar gaan plots offline. Modem reset werkt ook niet meer altijd. Bestaande apparaten willen zich niet opnieuw aanmelden op het modem, maar dan plots hebben ze uit het niets wel weer verbinding.

Eerder konden ze mijn modem op afstand testen, hopelijk kunt u dit nu ook doen. 

 

In afwachting van u reactie 

Met vriendelijke groet 

Wikvaya 

Hallo @Wikvaya , welk modem heb je?

Ga eens naar de modem check, misschien komt jouw modem in aanmerking voor omruilen.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

De Experia Box v9 en nog ouder kunnen daar omgeruild worden voor een nieuw modem.


Nee, mijn modem is een experiabox v10

Die komt hiervoor niet in aanmerking. 


Nee, de Experia Box v10 wordt inderdaad niet vervangen, dat is nog een prima modem.

Die wordt alleen omgewisseld bij een defect. Bel morgen met klantenservice op 0800-0402. Dan kunnen ze de verbinding doormeten en kunnen ze het probleem met jou bespreken.


OK, dank je voor deze snelle respons


@Wikvaya Ben je er nog uitgekomen met de problemen met jouw modem? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


Hopelijk wel, na de laatste harde reset deelt het modem weer normale IP adressen uit. Ik wacht af of het goed blijft. Het log van het modem bevat ook minder fouten. Maar heb nog geen stress test kunnen uitvoeren. Ga er vanuit dat het nu goed blijft, anders is mijn melding bij de klantenservice bekend. 

 

Groet. 


Top! Post anders gerust nog even een berichtje als je het dan liever via het forum bespreekt! Ik wens je een fijne dag!