Skip to main content

Goedemiddag,

 

Afgelopen week twee nieuwe super wifi's gekocht ( zwart) omdat ik steeds verbinding problemen heb nu ben ik erachter dat mijn modem super heet wordt en dus ook voor problemen zorgt maar KPN doet pas aan vervanging als hij afbrand en totaal niets meer doet.

 

Bob

Hallo @Bob115 is bij het aansluiten van de verstkerkers wèl de wifi automatisch uit gegaan? Of heb je die op zijn minst zelf uitgeszet? Want de wifi hoort niet aan te staan bij het gebruik van KPN-versterkers, waardoor dan minder stroomverbruik en minder warm worden.

Is er wel voldoende luchtcirculatie rondom de modem?

 


...waardoor dan minder stroomverbruik en minder warm worden.

Het stroomverbruik is dan marginaal lager, wifi kost immers nauwelijks stroom. Ik verwacht dan ook niet dat dat enige soelaas biedt voor de vermindering van de warmteproductie.

Als die V10 zelf echt heet wordt dan moet deze mijns inziens vervangen gaan worden want dat hoort echt niet.


De WiFi op modem staat uit er is genoeg ventilatie ik denk inderdaad dat modem aan vervanging toe is.

 

Bob 115 


De WiFi op modem staat uit er is genoeg ventilatie ik denk inderdaad dat modem aan vervanging toe is.

 @Bob115 ik wil je vragen deze brandende vraag eerst aan de klantenservice te stellen. Bel hiervoor 0800-0402. Leg daar de situatie uit.

Als om welke reden dan ook de medewerker geen vervangend modem kan sturen, laat het dan hier weten. Vul daarbij ook je profiel in. 

Hou er rekening mee dat het zaterdagmiddag is. Dus voor maandag gaat het sowieso niet lukken te vervangen.

Als je echt twijfels hebt over brand laat het modem dan 's nachts stroomloos. 


Ik heb inderdaad gebeld en een nieuwe modem gehad alles opgelost.

 

Gr Bob 


@Bob115 goed om te horen dat alles is opgelost! 🙂