Skip to main content
Beantwoord

Mijn modem krijgt een update maar ik ben op vakantie

• June 26, 2024
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Tijdens de modem update ben ik met vakantie en heb het modem uitgedaan. Wat nu? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @Dick A. J.. Als je modem uitstaat kan de update niet geïnstalleerd worden inderdaad. Dat is niet erg, als je weer thuiskomt meldt het modem zichzelf weer aan en zal het op een later moment de update alsnog krijgen. 

Laat het je vakantie niet verstoren, geniet er van! 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2024

Aanzetten als je terugkomt? Die update krijg je vanzelf nog wel. Of gewoon je modem aan laten staan. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Dick A. J.. Als je modem uitstaat kan de update niet geïnstalleerd worden inderdaad. Dat is niet erg, als je weer thuiskomt meldt het modem zichzelf weer aan en zal het op een later moment de update alsnog krijgen. 

Laat het je vakantie niet verstoren, geniet er van! 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 28, 2024

Modem aan laten staan. Anders werkt je domotica (en ook je RING deurbel en alarm) niet.

Staat ie nu desalniettemin uit dan aanzetten als je thuiskomt. Als je modem aan de beurt is (geweest) zal ie de nieuwe software binnen halen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2024

Dank allemaal, antwoord begrepen en uitgevoerd Dick