Skip to main content
Antwoord

Mijn V10 heeft ineens de webinterface van een Box12 en inloggen lukt niet meer

• November 10, 2025
  • 11 reacties
  • 167 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Mijn v10 is vannacht omgetoverd. En ik kan er nu niet meer op inloggen.

Via mijnmodem.kpn is het ineens Box12. Laptop is nu ineens op wifi buren. Lastig: wifi ww niet meer te zien, QR voor koppelen ook niet.

Kan iemand me misschien even de gegevens van m'n wifi en mijn gast-wifi doorgeven?

PS. Na, overigens per ongeluk, wifi op laptop uitzetten en dus weer aan zit die nu wel weer op m'n eigen wifi.

Beste antwoord door PeterG

Ah!

Nou snap ik wat er gebeurd is, ​@Thomas van KPN 

Ik had vannacht 4 minuten uitval van alles. Van 01:26 tot 01:30 uur.. Ook de wifi was niet meer in de lucht. (dat was dus de meest recente software update zie ik nu! Geen aankondiging, via sms, van gehad ook.)

Ik was op dat moment actief op m'n laptop. Daardoor was ie ongemerkt op de wifi van de bovenburen geschakeld. (die afspraak hebben we onderling, zie eerder hier).

Maar ten tijde van het screenshot stond ie dus nog op hun wifi (wat ik niet doorhad). Inmiddels weer op m'n eigen wifi (zie eerder hier). Maar had sindsdien niet meer opnieuw gekeken.

Het is nu inderdaad weer m'n eigen vertrouwde v10. Via m'n eigen wifi Ha Ha. Beetje dom.🙈

11 reacties

• November 10, 2025

Misschien een idee om het WiFi netwerk van de buren uit je laptop te verwijderen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 10, 2025

Nee. We hebben onderling de afspraak te gebruiken bij storing. Ik heb die van hen (alleen op m'n laptop) en zij die van mij (op hun enige apparaat, een tablet).

Het ww van hun wifi heb ik echter niet. Laptop is al aangemeld. Daar kun je geen wifi-ww aflezen.

Laptop zit nu wel weer op m'n eigen wifi.

Ik wacht hier graag op een moderator. Dit kan alleen vanuit kpn hersteld.

• November 10, 2025

Wat moet er nu nog herstel worden dan? Ik neem aan dat nu je weer oo je eigen WiFi zit, dat het nu weer in orde is toch?

Sluit anders eens al die tabblad, maak de browser cache leeg. Start eens opnieuw op. Geef de Experiabox een fabrieks-reset. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 10, 2025

Nou, volgens mij heb je de essentie gemist. Ik HEB een v10 maar heb nu Box12 software. Daardoor kan ik niet eens meer inloggen op m'n modem! Ik wil v10 software terug.

En dat is ook niet aardig van een moderator. Wel de titel aanpassen maar niet eventjes reageren.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb m in t vizier ​@PeterG  en overwoog een grapje te maken over hoe we nu modems omruilen op afstand, maar dit issue zien we hier niet terug. Kun je de tips van ​@Marlon92 ns proberen? Of even met n andere browser/privévenster? Jouw V10 heeft namelijk wel gewoon de V10 software (heb ik gecheckt)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Ah!

Nou snap ik wat er gebeurd is, ​@Thomas van KPN 

Ik had vannacht 4 minuten uitval van alles. Van 01:26 tot 01:30 uur.. Ook de wifi was niet meer in de lucht. (dat was dus de meest recente software update zie ik nu! Geen aankondiging, via sms, van gehad ook.)

Ik was op dat moment actief op m'n laptop. Daardoor was ie ongemerkt op de wifi van de bovenburen geschakeld. (die afspraak hebben we onderling, zie eerder hier).

Maar ten tijde van het screenshot stond ie dus nog op hun wifi (wat ik niet doorhad). Inmiddels weer op m'n eigen wifi (zie eerder hier). Maar had sindsdien niet meer opnieuw gekeken.

Het is nu inderdaad weer m'n eigen vertrouwde v10. Via m'n eigen wifi Ha Ha. Beetje dom.🙈

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ahhh gelukkig! :D bedankt voor t uitzoeken Peter! Fijn dat het niks was!

• November 10, 2025

Maar ten tijde van het screenshot stond ie dus nog op hun wifi...

Ik dacht dit al. Vandaar mijn reactie:

Wat moet er nu nog herstel worden dan? Ik neem aan dat nu je weer oo je eigen WiFi zit, dat het nu weer in orde is toch?

Ik snap niet dat je dat zelf niet al door had.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

@PeterG Deze gaat de boeken in! 😜

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • November 10, 2025

Helemaal goed, ​@driemaster !

Ik had helemaal de koppeling tussen de verbonden wifi en het modem niet gemaakt. Ook niet nadat ik weer op m'n eigen wifi zat....

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ach deze dingen sluipen er toch ook gewoon in, al helemaal als dingen automatisch verbinden. Ik heb vroeger toen ik nog bij de telefonische klantenservice werkte ook wel eens een half uur zitten zoeken naar de oorzaak van een TV foutmelding om er veel te laat achter te komen dat er uberhaupt geen internetverbinding was