Ik heb de laatste tijd last van slechte wifi als ik boven zit. De spel valt dan steeds een paar seconden stil. Ik heb nu een experiabox v10. Ik kan het alleen niet inruilen nog voor een v12. Ik zou graag willen weten of het handig is om af te wachten tot het wel mogelijk is om in te ruilen, een nieuwe modem te kopen van bijvoorbeed fritzbox of om een mesh systeem te kopen.
Dat duurt nog vele jaren voordat de v10 omgeruild word. Er word nu nog nieuwe firmware voor uitgerold.Â
De v10 is nog steeds een heel goed modem. Een Box12 maakt je wifi niet sterker als dit met de v10 ook al niet genoeg is.
Een mesh systeem erop aansluiten valt wel aan te raden als je boven wilt gamen ( ervan aangaande dat een vaste kabel niet lukt).
Deze kun je zelf gaan aanschaffen, of je neemt die van KPN. Een setje van 2 Superwifi’s kan al een hoop verbeteren.
Wat is je wifi snelheid nu boven?
Welkom op de community
We hebben een aantal dingen die je hierbij kunnen helpen. in de Kennisbank hebben we een artikel met meerdere tips die je kunt proberen:Â
Â
Op onze website hebben we ook de Wifi Manager, die samen met jou kan kijken hoe de verbinding geoptimaliseerd kan worden. De SuperWifi punten die Dennis noemt zijn een van de mogelijke uitkomsten daarbij.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.