Skip to main content
Antwoord

Modem blijft resetten, powerlampje wordt rood

• September 23, 2025
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij de verschillende reset procedures lijkt alles goed op te starten echter na aantal seconden lijkt de sequence weer opnieuw te starten. 

In de sequence gaat de groene power led en de groene tv led branden en het internet led blijft groen knipperen totdat alle leds uit gaan. De power led wordt rood en alles begint weer opnieuw.

Glasvezelkastje uit/1min/aan

Modem uit/1min/aan

Modem Hard reset

Andere utp kabel tussen glasvezelkastje en modem

Iemand nog ideeen?

Beste antwoord door Joep1965

Dan is de klantenservice 0800-0402 het juiste adres. Je hebt alles al gedaan wat je er zelf aan kan doen.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

ps. als rode led van modem op rood is, gaat internet lampje van glasvezelkastje uit, daarna gaan beide lampjes (glas, internet) knipperen. Eerst is glas weer groen en daarna internet groen en begint de modem sequence die ik boven beschreven heb.

ik heb de KPN app al gebruikt. Het resetten op afstand lijkt volgens de app gedaan te zijn op afstand echter geen verandering. Soms detecteert de app dat de componenten on-line en bij de volgende test is er niks on-line, vandaar dat ik over een loop spreek.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Dan is de klantenservice 0800-0402 het juiste adres. Je hebt alles al gedaan wat je er zelf aan kan doen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

Dank je Joep voor het telefoonnummer.

Vanmiddag gebeld. Aller vriendelijk te woord gestaan. Ik vroeg of ik alles mocht vertellen wat ik had gedaan. Dat mocht :) De dame die mij te woord stond had meteen een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn. Na controle bleek dat volgens haar het probleem lag in de voedingsadapter van het modem. De keuze toesturen of bij de KPN winkel een nieuwe ophalen was snel gemaakt. Opgehaald. Aangesloten. En voila dit bericht tip ik via KPN wifi thuisnetwerk. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hoi ​@Meeuw1999 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Heel erg fijn om te lezen dat het probleem inmiddels al is verholpen en ook bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen, super! Mocht je in de toekomst nog een keer hulp of ondersteuning nodig hebben, laat het dan vooral weer weten!