Skip to main content

goede avond 

mijn nieuwe v12 modum valt steeds uit en start opnieuw op.. erg lastig bij tv kijken heb de v12 nu 10 dagen incl nieuwe tv ontvanger alles is bedraad.. nou las ik iets over een update. ? of kunnen jullie zien hoe vaak de modum is opgestart.. graag een oplossing ook omdat ik goede verbinding nodig heb i.v.m medische kwestie heb ook de tools gebruikt  en beide modum+tv ontvanger gereset stekker er uit min 30sec zonder resultaat 

de vorige spullen waren zwaar verouderd maar het werkte wel.. tot uiteindelijk de modum het begaf (v8)

Hallo @alkmaarders 

 

Dat steeds herstarten kan i.d.d. komen doordat er nog een oude firmware versie op staat.

Er is een update voor de Box 12 die dat verhelpt, zie hier voor details: https://forum.kpn.com/modems-123/kpn-box-12-update-mesh-sgej100000516-sgej10000528-552046

 

Zoals je daar kan lezen kan je de update forceren door de Box 12 te resetten via het reset knopje, zie deze pagina voor de procedure, er staat daar dat je het knopje 3 tot 5 seconden ingedrukt moet houden maar ik lees ook wel dat het 7 seconden kan duren voor hij reset (dus wachten tot het powerlampje rood wordt).

 


goedemorgen 

oke thx.. ik denk dat er ook een resset op afstand is gedaan..?? ik moest namelijk opnieuw me (standaard) wifi wachtwoord invullen

we gaan het zien.. anders doe ik nog een handmatig een resset

 

(update) alles werkt weer" bedankt nog 👍

 


goede dag 

helaas het was te mooi om waar te zijn modum heeft zich weer opgestart.  tijdelijk geen netwerk meer.. kunt u nogmaals kijken waar het probleem zit. ? ik begin nu toch wel onrustig te worden.  wat beslist niet is aan te raden gezien mijn gezondheid 


Hoi @alkmaarders . Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan ga ik de lijn doormeten.


beste erwin waarom moet ik mijn profiel aanvullen.. ik heb toch al mijn gegevens achtergelaten hoe anders kan ik hier zijn dan..?? 

 

het probleem lijkt inmiddels weer te zijn opgelost.. groet alkmaarders 

 


Je profiel kun je hier invullen: https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat heb ik nodig om een verificatie te doen.  Ik begrijp dat het nu weer werkt. Mocht de storing toch terug komen vul even die gegevens in en geef mij een seintje. :-)